15 березня 2017 р.

Поживний крем від Svija - рятівник у морозну та вітряну погоду

Цієї зими погодні умови у вигляді страшенного вітру, перепадів температур та вологості призвели до того, що навіть моя, зазвичай нечутлива комбінована, ближча до жирної шкіра почала лущитись і почувати себе дуже погано. Сьогоднішній герой посту - крем від бренду Svija, який просто врятував мою шкіру. Про цю марку ви, певно, вже чули від блогерів, які тестували її (наприклад, від Віки з UkrainianBeauty або від Наталі-Блискітки). Отже, нижче моя історія придбання та огляд поживного крему для обличчя з екстрактами льону та алое вера від української марки Svija.
Поживний крем ручної роботи від українського виробника Svija
Якось січневим ранком я помітила, що равликовий догляд перестав на мені працювати так, як раніше. Шкіра зневоднена, почала лущитись та мала вигляд, наче я її не годувала роками. Трохи згодом того ж дня, гортаючи сторінки улюблених блогів, я побачила у Уляни огляд цього кремчика і він мене дуже зацікавив (хоча я не є фанатом натуральної косметики). Полізла на офіційний сайт Svija - а там ще й акція на нього. Та це ж знак! Треба брати!
Після 2 місяців користування я вже можу сформувати своє остаточне враження. Забігаючи на перед скажу, що ані краплі не шкодую, що спробувала цей продукт.
В першу чергу я була приємно здивована упакуванням замовлення. Ну дуже професійно:
Професійне та якісне упакування Svija
Що обіцяє виробник? А виробник нам обіцяє чудове живлення та пом’якшення, розгладження дрібних зморшок та насичення шкіри корисними мікроелементами.
Живлення я отримала стовідсоткове! Шкіра стала більш еластичною, зволоженою та свіжою. А на дотик - дійсно оксамитовою! Хотілось весь час її мацати.
30 мл крему знаходиться в зручній металевій шайбочці. Упакування мені сподобалось. От щось є таке приваблююче в тій бляшанці:
Огляд поживного крему для обличчя з екстрактами льону та алое вера від української марки Svija
Склад - натуральніше не придумаєш:
  • гідролат троянди для зволоження і тонізування;
  • олія зародків пшениці, яка живить шкіру;
  • екстракт насіння льону та алое вера (от саме це мені і дало зволоження);
  • пантенол;
  • рисова пудра (допомагала шкірі не масніти як млинець);
  • ефірні оліі апельсину та іланг-ілангу (але я зовсім їх там не чую).

Підбір інгредієнтів дуже ретельний і це відчувається. Немає нічого зайвого і все чудово працює. До того ж, за якість відповідає сертифікація Ecocert.


Я використовувала крем вранці. Наносила необхідну кількість і розподіляла легесенько по масажних лініях. З тональним засобом не конфліктує.
За текстурою кремчик ніжно-суфлейний, якийсь повітряно-тягучий (але не такий, як равликовий). Моя шкіра його буквально ковтала і вбирався він доволі швидко. Масного відчуття не було зовсім! Та це дивно, бо розрахований крем для нормального та сухого типу шкіри (а в мене ж жирна, ага).
Суфлейна текстура поживного крему для обличчя від бренду Svija

Запах дуже приємний, натуральний. От щось так пахло в дитинстві, може матусин косметичний продукт чи дитячий крем, точно не пам'ятаю.

Оскільки це натуральна косметика ручної роботи, виготовляється вона невеличкими партіями, щоб споживачі отримували максимально свіжі продукти. Зберігати рекомендовано при кімнатній температурі 3 місяці. Я зберігаю його в холодильнику, бо так термін дії збільшується до 4-5 місяців і наносити холодний крем вранці ну дуже приємно.


Після двох місяців щоденного користування вранці у мене залишилось ще приблизно 20% продукту. За умови натурального складу та короткого терміну зберігання, певно, це добре.
Також у посилку поклали мініатюрку крему без запаху для шкіри навколо очей з екстрактами волошки, гінкго білоба та зародків пшениці. Міні-баночки мені вистачило на 2 тижні користування вранці та ввечері. Можу сказати, що зволожує крем чудово, шкіра стає м'якенькою. Цікаво, що мій коректор під очі з ним подружився і навіть не потребував припудрювання! Одного разу, я просто забула нанести пудру під очі, так і пробігала весь день. Тільки ввечері зрозуміла, що нічого нікуди не “поїхало”. Приємний бонус.
Крем без запаху для шкіри навколо очей з екстрактами волошки, гінкго білоба та зародків пшениці
Я дуже задоволена роботою поживного крему з екстрактами льону та алое від Svija і вже вирішила придбати на осінь легкий денний крем з екстрактами ехінацеї та календули, призначений для нормального/комбінованого типу. Ну, щоб не доводити свою шкіру до жахливого стану.
Творцям Svija щиро бажаю успіхів і процвітання! Дуже тішусь, що у нас є такі класні виробники якісної доглядової косметики.
А ви вже знайомі з цим брендом? Як взагалі ставитесь до хенд-мейд косметики?


UPD від 13/12/2017:
Як і планувала, придбала на цей осінньо-зимовий період "Легкий денний крем для обличчя з екстрактами ехінацеї та календули". Чесно кажучи, цей кремчик мені подобається зараз навіть більше за поживний. Але доцільно мати в догляді обидва, бо із льном (той, що поживний) краще використовувати на ніч та в сильні морози, а з ехінацеєю - для денного догляду, коли ще не дуже вітряно та холодно. Отже, припускаю, що під час похолодання моя шкіра більше вподобає героя цього посту.