29 серпня 2016 р.

Сироватки для вій Eveline: 3-в-1 та 5-в-1

Що може псувати якість наших вій, робити їх ламкими та слабкими? Ну, по-перше, це навколишнє середовище, а по-друге, механічні пошкодження. Укріпити та запобігти випаданню наших вій має допомогти сироватка для вій Eveline.

Упакування сироваток Eveline


Коли я вперше почула на ютубі про сироватку для вій від Евелін, одразу ж згадала двосторонню туш Мейбелін, яка була шалено популярною багато років тому і яку я дуже любила того часу.

Продукт існує в декількох варіаціях (3-в-1, 5-в-1, та 8-в-1), але здається мені, що то лише маркетингові кроки, бо, судячи з відгуків, за результатом вони однакові. Відрізняються сироватки дизайном, трошки складом та ціною. Наприклад, до сироватки 5-в-1 виробник додав масло арагана. Щіточки силіконові, добре розчісують та розділяють вії.

Силіконова щіточка Евелін 5-в-1


Отже, сироватка Евелін має додати додаткової довжини. Мушу сказати, що таки дає. Крім того, мої тоненькі вії стають більш об’ємними. Після шару сироватки наносити на них туш саме задоволення! Продукт класно фіксує вигін вій, швидко вбирається і чудово профарбовується.

Я використовую лише як базу: вії стають більш вигнуті, розділені, а будь-яка туш лягає рівно та без грудочок. Коли моя поточна туш почала трохи підсихати, я сповна змогла оцінити сироватку 5-в-1. Дивіться самі:

Результати використання сироватки Eveline 5-в-1


Взагалі то продукція Eveline Cosmetics досить бюджетна, а придбати її досить легко можна в інтернеті та косметичних мережах (свої купувала в Єві).

Сироватка зовсім без запаху, начебто протестована офтальмологами. Туш, нанесена поверх сироватки, практично не осипається і майже не розмазується.

Туш luxisage та сироватка evelin


Сироваткою Eveline 5-в-1 я дуже задоволена, користуюсь нею щоденно під туш Luxvisage. Багато часу це не займає. Як активатор росту сироватка теж працює: вії практично не випадають. Але на ніч продукт не наношу, бо вважаю, що з підсохнувшою сироваткою під час сну можу поламати вії. Сподіваюсь, що Евелін 8-в-1 буде не гіршою від своєї попередниці.

А ви користувались сироватками Eveline? Чи вважаєте такий продукт корисним?

UPD: при висиханні сироватка стає майже прозорою і повністю вбирається віями ☺ Теперь кожного ранку її використовую, навіть якщо не планую користуватися тушюю.

Немає коментарів:

Дописати коментар