24 червня 2016 р.

Порівнюємо топові покриття від Sally Hansen: Insta-Dri та Mega Shine

Красивий лак для нігтів принесе набагато більше радості, якщо раптом не зітреться або пошкодиться, та ще й висохне менш ніж за хвилину. Я вже не уявляю собі “манікюрного життя” без якісного топового покриття. Отже, продовжуючи тему манікюру, давайте порівняємо топи від популярного бренду Sally Hansen.

Топові продукти від Саллі Хенсон


Sally Hansen Insta-Dri Anti-Chip Top Coat - це захисне покриття проти сколів, яке швидко сохне. Виробник обіцяє, що манікюр буде готовий через 30 секунд. Насправді, десь через хвилинку можна вже не турбуватись, що лак зітреться і починати займатися звичними справами. Для мене це, зізнаюсь, великий порятунок. Раніше я рідко фарбувала нігті саме через ці довгі очікування, поки висохне лак. Я нетерпляча) Тобто, це така сушка-покриття, яку наносимо зверху, як звичайний лак. І не лякайтеся, хоча упакування яскраво-червоне, рідина в середині абсолютно прозора. Разом з нею лаки від Golden Rose тримаються на моїх досить примхливих нігтях приблизно 5 днів. Часто я перефарбовую раніше, бо набридає.

Але цей продукт має і недоліки, а саме він починає загусати десь на середині баночки. Тоді покриття сушкою стає більш товстим, тому й сохне вона довше… Але за її чудову роботу до моменту загусання (а це приблизно 5 місяців), я їй це пробачаю. Вже купила собі собі свіженьку :)

Популярна сушка для нігтів Інформація українською про сушку Sally Hansen


Щодо топу Mega Shine Extended Wear Top Coat від Sally Hansen , то це верхнє покриття для закріплення та додавання блиску. Дійсно, після Mega Shine манікюр набуває помітної красивої “вологості”, що дуже прикрашає нігтики. Insta-Dri такого блиску не дає. Висушує лак Mega Shine досить повільно. Але, на відміну від тої ж Insta-Dri, цей продукт не загусає так швидко.

Вагомим мінусом, який перекриває всі плюси, для мене є стягування лаку по краях. Можливо, це особливість саме моя, бо я чула про цей продукт дуже гарні відгуки. На руках цей топ перетворює лак на суцільний жах: здається, що я нафарбувала нігті не до кінця, ще й по краях пожаліла лаку. Купувати ще одну пляшечку не буду однозначно, а довикористовую ту що маю для педикюру.

А якими закріплювачами, сушкам чи топам ви надаєте перевагу? Як ставитесь до таких продуктів від Sally Hansen?

Немає коментарів:

Дописати коментар