24 червня 2016 р.

Порівнюємо топові покриття від Sally Hansen: Insta-Dri та Mega Shine

Красивий лак для нігтів принесе набагато більше радості, якщо раптом не зітреться або пошкодиться, та ще й висохне менш ніж за хвилину. Я вже не уявляю собі “манікюрного життя” без якісного топового покриття. Отже, продовжуючи тему манікюру, давайте порівняємо топи від популярного бренду Sally Hansen.
Топові продукти від Саллі Хенсон


Sally Hansen Insta-Dri Anti-Chip Top Coat - це захисне покриття проти сколів, яке швидко сохне. Виробник обіцяє, що манікюр буде готовий через 30 секунд. Насправді, десь через хвилинку можна вже не турбуватись, що лак зітреться і починати займатися звичними справами. Для мене це, зізнаюсь, великий порятунок. Раніше я рідко фарбувала нігті саме через ці довгі очікування, поки висохне лак. Я нетерпляча) Тобто, це така сушка-покриття, яку наносимо зверху, як звичайний лак. І не лякайтеся, хоча упакування яскраво-червоне, рідина в середині абсолютно прозора. Разом з нею лаки від Golden Rose тримаються на моїх досить примхливих нігтях приблизно 5 днів. Часто я перефарбовую раніше, бо набридає.

Але цей продукт має і недоліки, а саме він починає загусати десь на середині баночки. Тоді покриття сушкою стає більш товстим, тому й сохне вона довше… Але за її чудову роботу до моменту загусання (а це приблизно 5 місяців), я їй це пробачаю. Вже купила собі собі свіженьку :)
Популярна сушка для нігтів Інформація українською про сушку Sally Hansen


Щодо топу Mega Shine Extended Wear Top Coat від Sally Hansen, то це верхнє покриття для закріплення та додавання блиску. Дійсно, після  Mega Shine манікюр набуває помітної красивої “вологості”, що дуже прикрашає нігтики. Insta-Dri такого блиску не дає. Висушує лак Mega Shine досить повільно. Але, на відміну від тої ж Insta-Dri, цей продукт не загусає так швидко.

Вагомим мінусом, який перекриває всі плюси, для мене є стягування лаку по краях. Можливо, це особливість саме моя, бо я чула про цей продукт дуже гарні відгуки. На руках цей топ перетворює лак на суцільний жах: здається, що я нафарбувала нігті не до кінця, ще й по краях пожаліла лаку. Купувати ще одну пляшечку не буду однозначно, а довикористовую ту що маю для педикюру.

А якими закріплювачами, сушкам чи топам ви надаєте перевагу? Як ставитесь до таких продуктів від Sally Hansen?

_________________________________________________________________________
Дисклеймер: огляд не спонсований. Продукти, вказані у тексті, придбані на власні кошти.

comments powered by HyperComments