5 липня 2018 р.

Вологе сяяння: хайлайтер Dewy Wetlook Stick від Catrice

Останнім часом зрозуміла, що пости про косметичні продукти з’являтимуться в блозі дуже рідко, бо писати про косметику мені дедалі важче. Але не розповісти про одного красунчика я просто не можу: сьогодні поділюсь враженням від хайлайтера Catrice Dewy Wetlook Stick, який з'явився на нашому ринку відносно нещодавно.

Хайлайтер від Катріс в стіку під назвою Dewy Wetlook Stick

Хайлайтер Catrice Dewy Wetlook Stick


Хайлайтер від Катріс в стіку під назвою Dewy Wetlook Stick створений дарувати делікатний вологий блиск (не плутати з масним!).

Як хайлайтер Catrice Dewy Wetlook Stick виглядає на шкірі

Це дуже приємний та симпатичний кремовий прозорий хайлайтер з гелевою основою та зі світловідбиваючим рожевим пігментом, які й дають той самий вологий фініш, а не просто блискітки на шкірі. Ефект дуже красивий, наче трохи вологе обличчя, з натуральним сяянням та виглядом здорової зволоженної шкіри:

Свотч хайлайтера Dewy Wetlook Stick Catrice

Dewy Wetlook Stick рекомендують наносити на рідкі тональні основи або на чисту шкіру. Але й на пудрову текстуру наноситься нормально, не тягне її за собою (я пробувала наносити на матуючу основу Everyday Minerals Matte Base).

На дотик кремовий хайлайтер від Катріс дуже приємний, а аромат мені нагадав чимось знамениті метеорити, тобто Guerlain Meteorites Pearls. Отже, користуватись Catrice Dewy Wetlook Stick саме задоволення.

Щодо стійкості. Ну годин на 6 мені його вистачає. Повністю не зникає зі шкіри, але помітно тьмяніє. Та це не проблема, бо продукт у формі стіку зручно брати з собою та при потребі поновити, розтушовуючи м’якими прихлопуючими рухами пальців. Хоча представлений хайлайтер єдиним відтінком, він є універсальним, і мені здається, що підійде будь-кому.

Я тільки нещодавно відкрила ж для себе кремові хайлайтери в стіках. Про Мейбеллін вже розповідала, тому тут залишу лише візуальне порівняння Maybelline Master Strobing Stick та Catrice Dewy Wetlook Stick (ліворуч Maybelline, праворуч - Catrice):

Свотчі-порівняння Maybelline Master Strobing Stick та Catrice Dewy Wetlook Stick

От рівне перламутрове сяння я бачила часто, а подібний вологий ефект не так вже й розповсюджений. Може ви знаєте ще якісь “хайлайтерові” продукти, які дають такий глянцевий блиск? Поділіться, будь ласка, в коментах. Дякую!

Отже, якщо шукаєте приємний, не дуже яскравий хайлайтер в стіку, який дає натуральне легке сяяння з вологим фінішем, раджу придивитись до Catrice Dewy Wetlook Stick.

Немає коментарів:

Дописати коментар