13 грудня 2017 р.

Косметика Maybelline: кремовий хайлайтер, тіні, рум'яна та туш

Хоч я і не є прихильником в косметиці якогось одного бренду, несподівано виявилось, що назбиралась в мене невеличка колекція засобів американської марки Maybelline: кремовий хайлайтер Master Strobing Stick, кремові тіні Color Tattoo, рум’яна Master Blush та туш The Falsies Angel.

Огляд косметики Maybelline: кремовий хайлайтер Master Strobing Stick, тіні Color Tattoo, рум’яна Master Blush, туш The Falsies Angel

Хайлайтер Maybelline Master Strobing Stick


Почну із новинки для себе, яка мене дуже сильно вразила - кремовий хайлайтер в стіку Master Strobing Stick (маю відтінок 100 Light Iridescent). Це мій перший засіб такого формату, бо до цього користувалась лише “сухими” пресованими хайлайтерами.

Хайлайтер неймовірно приємний та ніжний за відчуттям. Він дуже легко наноситься та не тягне за собою тональний крем. Взагалі, Master Strobing Stick з легкістю змішується з будь-якими текстурами та не залишає плям при розтушовці. До речі, чудово розтушовується пальцем, спонжем, пензлем.

Кремовий хайлайтер Maybelline Master Strobing Stick

Пігментація теж на п’ятірочку. Хайлайтер зовсім нежирний, розтушовується мов сухий пудровий продукт. А після нанесення, коли він підсихає, створюється пудровий фініш.

Хайлайтер Master Strobing Stick делікатне та природне живе підсвічування шкіри. Можна сказати, навіть трохи вологий ефект. Обличчя одразу виглядає свіжішим та відпочившим.

Окремих блискіток при розтушовуванні зовсім не помітно. Оскільки тут немає великих блискучих часточок, тому нав’язливо сяяти мов ялинка ви точно не будете. Стійкість кремового стіку пристойна - на моїй шкірі жирно/комбі шкірі тримається цілий день.

Хайлайтер Master Strobing Stick делікатне та природне живе підсвічування шкіри

Упакування хайлайтера простеньке, а сам продукт компактний і зручно вміщується в косметичці. Вироблений в Німеччині. Купувала Maybelline Master Strobing Stick на Розетці за акційною ціною 136₴ (повна ціна зараз - 176 ₴).

У підсумку - я просто в захваті! Maybelline зробили прекрасний продукт, яким користуватись одне задоволення.

Кремові тіні Maybelline Color Tattoo


Ще один геніальний винахід Мейбелін - стійкі кремові тіні Color tattoo. У мене три відтінки Maybelline Color Tattoo:
  • матовий відтінок #91 Creme De Rose майже зливається зі шкірою. Використовую зазвичай як базу під інші тіні, або соло для легкого нюдового makeup no-makeup;
  • #65 Pink Gold - це справжнє рожеве золото;
  • #35 On And On Bronze - дуже красива бронза з холодним підтоном.

Кремові тіні Maybelline Color Tattoo

Тіні Color Tattoo справді стійкі та тримаються весь день. Змиваються з мене лише гідрофільною олією.

Наношу їх пальцем та трошки розтушовую. Це відбувається дуже легко та швидко, а погляд перетворюється миттєво, навіть якщо використовувати тіні соло.

Всі вони мають приємну текстуру, легко розподіляються, розтушовуються та нашаровуються. А в залежності від інтенсивності грають зовсім по іншому.

Стійкі кремові тіні Color tattoo №91, 35, 65

Але не забувайте щільно закручувати кришку та якомога менше тримати продукт відкритим, бо може швидко засохнути. Дуже класні бюджетні тіні, які мають широкий вибір відтінків на будь-який смак. Ось як сяють бронзові тіньки на сонечку:

Maybelline Color Tattoo 35 On And On Bronze

Приблизна ціна в інтернет-магазинах - 100-150 ₴.

Туш Maybelline The Falsies Angel


Цю туш я мріяла спробувати ще на початку року, коли складала свій Beauty Wish List. Випадково в Єві натрапила на акцію і, здається, за 169 ₴ її придбала.

Упакування і щіточка дуже відрізняється від звичних продуктів такого плану:

Туш Maybelline The Falsies Angel

Щіточка, мов тонке крильце, пречудово подовжує та розділяє вії. Але об’єму не дає зовсім. На жаль, мені такий варіант зовсім не підходить, бо маю тонкі вії.

Колір насичений чорний і на моїх віях навіть без об’єму дає “ефект драми”. Так, з одного боку красиво, а з іншого - ну якісь фейкові, занадто інтенсивна і помітна ця туш на віях. Знову ж таки, не люблю я подібний ефект. Мені більш до вподоби, коли туш створює вигляд, мов це мої вії такі густі та красиві. Ну, як, наприклад, моя любов L'Oreal Volume Million Lashes So Couture.

Щодо властивостей. Туш The Falsies Angel лягає без грудочок, впродовж дня не осипається. Але мені все ж таки не підійшла.

Туш для вій Мейбеллін The Falsies Angel

Ціна в інтернет магазинах - приблизно 170-200 ₴.

Рум’яна Maybelline Master Blush


Компактні рум’яна Master Blush від Мейбелін маю у відтінку 40 Pink Amber:

Компактні рум’яна Master Blush від Мейбелін у відтінку 40 Pink Amber

Рум’яна дуже ніжні, чудово освіжають обличчя, надають легкого природного рум’янцю та класно завершують образ. Наносяться рівномірно, мають шовковисту текстуру та холодний підтон. Я не люблю яскраві щічки, тому саме відтінок #40 Pink Amber Master Blush дуже мені підходить.

Єдиний мінус - дурнувате упакування, що не дуже зручне у використанні та ще й виглядає не зовсім красиво. Але то таке…

Замовляла на сайті parfumeria за 141₴. Ціна в інтернет-магазинах на сьогодні 130-150₴

Отже, це ті продукти від Maybelline, якими я із задоволенням (окрім туші) користуюсь майже постійно. Також пробувала:
  • помаду Maybelline 715 Choco Cream - не підійшла за підтоном, тому я зовсім не згодна, що цей нюдовий відтінок личить всім;
  • помаду Color Sensational 527 Lady Red - теж не вгадала з підтоном, тому ідеальною червоною вона для мене не стала;
  • консилер Age Rewind, розповідала в пості про Beauty в Європі.
Огляд косметики Maybelline

Знаю, що є багато прихильниць:
  • туші для брів Brow Precise, що прийшла за зміну знаменитій Brow Drama,
  • туші для вій LASH SENSATIONAL,
  • палетки The BURGUNDY BAR.

А які у вас улюблені продукти від Maybelline?