8 березня 2017 р.

8 березня, яке прийшло на тиждень раніше

Моє 8 березня настало на тиждень раніше, а саме в перший день весни. Уявляєте, я вперше в житті виграла б’юті-гівевейку, та ще й яку!!! Сьогодні похвалюсь своїми подаруночками, які отримала від Наталочки та Віки з beyoutiful.com.ua.
Beauty box

Подарунок був запакований дуже красиво. А всередині я знайшла ось таке наповнення коробочки:
beauty box inside

Тональний крем Diorskin Forever  

Одразу помітно, що це елітна тоналка: запах легкий, але дорогий, розподіляється прекрасно, в пори не провалюється. Має матовий атласний фініш, матує не наглухо, проте й без вологості. Пудру наносити не хочеться. Та того може й не треба, бо у формулі засобу поєднуються два види пудри: розсіююча та матуюча.
Цей тональній флюїд також має SPF 35 та корисно-крутий склад з доглядовими елементами. Відтінок 030 (medium beige) на сьогодні для мене темнуватий. Він не підлаштовується як “корейці” під тон шкіри. Перше враження дуже приємне, попри темнуватий колір ☺
diorskin, smashbox, sephora

Smashbox Photo finish foundation primer  

Це знежирений праймер, абсолютно прозорий, який має вирівнювати поверхню шкіри та трошки матувати її. Виробник також запевняє, що у складі присутні екстракт виноградних кісточок, вітаміни А та Е, а також зелений чай.

Помада Rouge Cream від Sephora

Ой, здається, це ВОНА! Та сама моя червона помада! Про ідеальну червону помаду давно мріяла, і ця кремова помадка від Sephora у відтінку R49 Belly-dancing стала просто здійсненням бажання.
Rouge Cream Sephora R49 Belly-dancin

З однією помадкою мені не пощастило. Заради експерименту на хвилі популярності червоних вуст, купила собі десь рік тому Maybelline у відтінку 527 lady red. Але вона має кораловий підтон, і з нею я відчувала себе дуже некомфортно. А от у Сефори R49 підтон синій, тобто холодний. Сам колір помади дуже соковитий, глибокий, пігментація шалена, на губах виглядає ефектно. Консистенція дійсно кремова, легко ковзає і розподіляється по губах рівномірним шаром. Фініш сатиновий, а при нанесенні відчувається легесенький запах винограду Можливо, це і є той самий, класичний червоний?

Олівець для брів Chella   
Про марку Chella я раніше не чула, але із задоволенням буду пробувати цей німецький бренд. У мене тут олівчик Tantalizing Taupe у, як ви здогадались, тауповому відтінку. Це механічний олівець з тонким кінчиком, що легко ковзає та має кремоподібну консистенцію. Колір точно мій!
Олівець для очей від Modster, туш Collistar, та тауповий олівець для брів Chella

Туш для вій Collistar Volume Panoramic

Про цю італійську марку я чула здебільшого позитивні відгуки. Судячи з оглядів в інтернеті, туш доглядає за віями, надає їм об’єму, водостійка та має пухнасту щіточку у формі ялинки. У мене колір 01 Extra-Black, тож  із задоволенням спробую!

Олівець для очей від Modster

Це дуже м’який та дуже пігментований чорний олівець. Заявлено, що він водостійкий. Про марку не чула раніше. Думаю, з червоною помадою цей олівчик у вигляді стрілочок буде вау!

База під тіні Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Original

Цей продукт-бестселер хтось обожнює, хтось нещадно критикує. А мені вже подобається цей казковий тюбик. Буду тестувати (залишилось тільки налаштуватись на макіяжик). Зазвичай, таку функцію бази у мене виконують кремові тінькі від Мейбелін (Color tattoo 91 Creame de Rose). Трохи посвотчила його: праймер стає невидимим через кілька секунд після нанесення.
База під тіні Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - Original

Guerlain Meteorites Pearls  

Ох, та це ж культові кульки! Аромат неперевершений, такий ніжний, пудрово-фіалковий. Прочитала, що ці перлинки нібито ілюмінують шкіру. У мене відтінок Clair 02, де я знайшла фіолетові кульки для світловідображення, рожеві, що освіжатимуть шкіру, жовті та зелені для корекції кольору, білі для ще більшого світловідбивання, а перлинки кольору шампанського мають додати ще сяйва.
Guerlain Clair 02 Meteorites Pearls

Шиммер доволі помітний. Guerlain Clair 02 Meteorites Pearls мають бути дуже світлими, що для мене просто ідеально.

Парфум Clean Reserve Sueded Oud

Я ще не визначилась, чи стане цей нішевий парфум одним з моїх улюблених, але цей аромат мене дуже чіпляє. Він зовсім не схожий на все те, що у мене було раніше і на що я звертала увагу. Я ж завжди вважала, що я “цитрусова” людина. Але цей “замшевий уд” приваблює мене загадковістю та витонченістю. Це деревно-мускусний унісекс аромат.
Clean Reserve Sueded Oud

Ноти аромату: ладан, кипарис, береза, червоний перець, жимолость, уд, жасмин, біла магнолія, ялиця, кактус, замша, пачулі, чорний бурштин, праліне, мускус. Мені він пахне свіжістю, трохи вологим деревом та чистотою. Парфум м’який, певно за рахунок мускусу, ненав’язливий, але досить стійкий і дуже приємний.

Косметичка L’occitane

Дуже стильна та елегантна косметичка, куди можна поскладати своє похідне добро, а потім ефектно діставати її з сумочки, щоб припудрити личко чи підправити свою червону помаду ☺
Косметичка L’occitane

А ще, у якості приємних бонусів, дівчатка подарували пробнички:
  • Відновлююча олія для волосся від L'Occitane Repairing Oil For Dry And Damaged Hair. Її можна наносити як на вологе волосся, так і на сухе, щоб позбутися кульбаби на голові;
  • Денний крем для обличчя Yves Rocher Riche Crème Anti-Rides Bienfaisante Jour, який  бореться зі зморшками і має дуже багатий склад;
  • Заспокійливий крем для повік від SVR Topialyse Palpebral Creme Pour Paupieres Irritees. Він містить комплекс омега-3, 6, 9, кераміди, гіалуронку, пептиди, олію каріте і ще багато чого корисного:
L'Occitane, Yves Rocher Riche Crème, SVR Topialyse Palpebral Creme Pour Paupieres Irritees

Також у коробочці була чудова картка листівка. Приєємно!
Листівка

Бажаю всім дівчатам здійснення всіх б’юті-хотілок і ще раз дякую дівчаткам за такі круті подарунки!