6 листопада 2017 р.

Як подолати тиск зобов'язань і полюбити те, що "змушений" робити?

Що робити, коли щось дуже потрібно зробити, але вам цього зовсім не хочеться? Як полюбити те, що маєш робити кожен день? У мене подібні питання останнім часом виникали доволі часто. Насправді, існує просте рішення, про яке я дізналась завдяки одній зі своїх улюблених ютуб-блогерів Насті Кей. Отже, як подолати тиск зобов’язань  і полюбити те, що "змушений" робити кожен день?
Як подолати тиск зобов'язань і полюбити те, що "змушений" робити?

Ми часто кажемо собі:
  • “мені потрібно знову готувати обід”,
  • “треба прибрати оселю”,
  • “маю зробити домашню роботу”,
  • “необхідно йти на закупи продуктів”,
  • “знову треба їхати на роботу”,
  • або підставте будь-яку свою “треба-справу”.

Вже таке формулювання саме по собі містить негативну оцінку того, що нам потрібно зробити. Ми ще більше фокусуємось на негативному аспекті і на тому, що нам зовсім не хочеться цього робити.

Що ж робити? Рецепт простий: потрібно просто перефразувати те, що вам не подобається.

Тобто, необхідно замінити “я повинна”, “мені треба”, “я змушений” на “я маю можливість!”:
  • я маю можливість приготувати обід (у мене є з чого готувати, є гроші, щоб купити їжу, є сім‘я, для якої я можу приготувати),
  • я маю можливість прибрати оселю (мені є де жити, у мене такий затишний дім!),
  • я маю можливість ходити на роботу (а сьогодні не кожен має роботу),
  • я можу займатись спортом і змінювати своє тіло (у мене є руки, ноги.. а в світі так багато людей з обмеженими можливостями).

Тобто, якщо в голові виникає скиглення “я маю це зробити”, замініть це на “я маю чудову можливість”. Змусьте себе пофантазувати. Уявіть ситуацію, в якій би ви шалено зраділи, що у вас є така можливість. Наприклад, вчора у вас ще не було роботи або кар’єрних перспектив, а сьогодні ви можете піти на роботу! Це ж круто, насправді, get excited! У повсякденному житті нам не вистачає такого натхнення, відчуття, що ми щасливі, що все добре, що перед нами величезні можливості. Потрібно відчути себе щасливою людиною. А щастя дуже часто криється в усвідомленні власних можливостей.

Такий метод дійсно працює, бо те, як ми себе поводимо, те, як ми говоримо та думаємо, дуже впливає на те, як ми себе відчуваємо. Це внутрішнє відчуття вкрай важливе, бо як казав Генрі Форд: “Якщо ти думаєш, що можеш, або думаєш, що не зможеш - в обох випадках ти маєш рацію”:
Генрі Форд: Якщо ти думаєш, що можеш, або думаєш, що не зможеш - в обох випадках ти маєш рацію

Заміна з “треба” на “маю можливість” допомагає бути вдячним за те, що маєш зараз. Адже дуже часто ми не цінуємо те, що в нас є, а сприймаємо все як належне. Треба кожного дня нагадувати собі про можливості, які дає нам життя. Бо існує безліч ситуацій, в яких ми були б неймовірно щасливі робити те, про що сьогодні ми думаємо, що “змушені” робити. Наприклад, наші бабусі й дідусі не мали й половини тих можливостей, що є зараз у нас, бо вони жили справді в важкі часи.  
Завжди пам'ятайте, ви не "змушені робити щось", ви "маєте можливість це щось робити". Перефразуйте, відчуйте кайф від цієї можливості, від того, що ти можеш це зробити. У мене є сьогодні можливість прокинутися, вдихнути свіже ранкове повітря, випити смачну ранкову каву і ефективно почати свій день.
Новий день - нові можливості

Щиро бажаю всім натхнення і відчуття власних унікальних можливостей, що дає життя!