24 жовтня 2016 р.

Мої улюблені youtube блогери

Просмотр youtube-блогерів з’явився в моєму житті майже рік тому. Одного вечора, шукаючи інформацію про гребінець для волосся Tangle Teezer, я натрапила на відео б’юті блогера Osia і не змогла задовольнитись лише тим одним відео ☺ Потім “понеслось”: я багато кого дивилась, на багатьох підписувалась, а потім так само багато від кого відписувалась. На сьогоднішній день, мені здається, що я вже маю здоровий баланс підписок на ютубі (краса, новинки косметики, книжки, лайфстайл-відео, мотивація). Отже, хто мої улюблені youtube блогери, читайте далі.

youtube.jpg


Почну з Osia, яка просто перевернула моє ставлення до макіяжу та догляду за обличчям. Оля досить популярна на ютубі, родом з Києва, але вже багато років проживає у Польщі. Окрім б’юті відео на каналі виходять цікаві влоги та фуд-буки. Також багато порад стосовно гардеробу та інтер’єру.
Б'юті-блогер з Польщі Оsia
Ще один корисний для мене б’юті-блогер - Estonianna. Саме від Ані я дізналась про матуючу пудру від Everyday Minerals, яка мене влітку просто врятувала! Велику користь від Аніних відео я отримую ще й тому, що ми одного віку та маємо однаковий тип шкіри. Дуже красива Estonianna та її стильні відео.
Б'юті блогер з Естонії - Estonianna
Канал ANTONplusANNA - це “продовження” Естоніанни. На цьому каналі виходять влоги та інші цікаві відео від Ані та її чоловіка Антона. Вони класні, веселі, чудово підіймають настрій.
Влоговий канал на ютубі від Анни та Антона Овсянкіних

Наступний улюблений блогер в моєму списку - це Anastacia Kay. Настя - безцінне джерело корисної інформації стосовно продуктивності, навчання, організації, корисних навичок, якості життя, іноземних мов та просто неперевершений позитив! Відео на каналі дуже інформативні та стовідсотково корисні для мене. Настя родом з Білорусі, але з малечку проживає в різних країнах Європи, тому знає близько 7 мов! Саме їй я завдячую за інформацію про Bullet Journal, GTD та Todoist. Ці інструменти значно полегшили моє життя та впорядкували організацію діяльності.
Anastacia Kay - відеоблогер з Європи, який знімає відео про продуктивність та розвиток

Найкрасивіші відео про життя в Англії роблять Ярослава та її чоловік В’ячеслав (Slavabeautytips та Slav Does Diary). Це просто насолода для моїх очей та вух (бо музика також підібрана шикарно)! Окрім неперевершених влогів, на каналі Slavabeautytips виходять відео про косметику, різні новинки, макіяжі. Ярослава родом з Дніпра, але близько 5 років живе в Лондоні.
Обережно! Після перегляду відео Слави та її чоловіка, хочеться якомога швидше потрапити в столицю Великої Британії ☺
Відео-блогер з Лондона Ярослава Кірічок
Не можу обійти увагою свого книжкового мотиватора Олю RedAutumn. Спочатку мене підкорили Оліни відео про подорожі до Америки (настільки вони були красиві, цікаві та пізнавальні). Поступово я передивилась всі відео на лайфстайл каналі (про косметику, лайфхаки, надихаючих особистостей, подорожах, влоги), а також підсіла на книжковий канал RedAutumnBooks. Люблю її книжкові огляди та завжди до них прислуховуюсь. Одна з книжок, яку рекомендувала Оля, стала однією з моїх найулюбленіших - це “Керівництво астронавта по життю на Землі” Кріса Хедфілда.
Книжковий та лайфстайл канали на ютубі від Олі RedAutumn

Ще одне подружжя, канали яких я обожнюю - це Alex та Mimi Ikonn. Окрім шикарних англомовних лайфстайл відео (до речі, пара зараз проживає також у Лондоні), дуже цінними є мотиваційні відео від Алекса та Мімі. Мені дуже імпонує такий підхід до життя та їхні взаємовідносини. У цієї пари є чому повчитися!
Мотиваційні відео від Alex та Mimi Ikonn на ютубі

Серед українських б’юті-блогерів на ютубі не можу оминути канал Liza Krasnova ♥. В першу чергу, Ліза привернула до себе мою увагу своєю чесністю та інколи прямолінійністю в оглядах косметики тощо. На каналі багато цікавих оглядів продуктів, а також макіяжі та влоги.
Totallyblond - б'юті блогер з Києва Ліза Краснова
Довго шукала для себе цікавих україномовних б’юті-ютуберов та нарешті знайшла. Юля Архіпенко, яка має також друкований блог під назвою Mandaryna beauty blog, проживає в Івано-Франківську та на своєму ютуб-каналі випускала влогові відео, цікаві makeup туторіали. На жаль, зараз відео виходять рідше, але сподіваюсь, що Юля виправиться :)
Україномовний б'юті блогер з Івано-Франківська Юля Архіпенко


Сьогодні завдяки youtube-блогерам я вже не така, як рік тому. Змінився не тільки мій догляд за собою, підхід до декоративної косметики чи макіяжу. Змінилась я також внутрішньо, за що безмежно вдячна всім дівчатам (й трьом хлопцям)!  

А хто ваші улюблені youtube-блогери?