29 квітня 2018 р.

Плоскі скошені пензлики для макіяжу

Вирішила зробити невеличке рев’ю пензликів для макіяжу очей та брів, що мають плоску скошену форму. У мене їх назбиралось три: пензлик для підводки Essence Precise Eyeliner Brush, для брів від Kodi professional та китайського DUcare з Aliexpress. Що з цього можу порекомендувати, а що ні? Прошу далі.

Пензлик для підводки Essence Precise Eyeliner Brush

Найчастіше за все (кожен день останнім часом) я використовую пензлик від Ессенс. Дуже полюбила робити ним невеличку тінь, на кшталт стрілки над віями за допомогою темно-коричневих тіней. Для цього використовую нюдову палетку того ж бренда (детальний огляд на Essence All About Nudes).

Зручний пензлик має тоненький зріз, дуже м’який. Своїм рожевим кольором нагадує мені трошки єдинорожку:

Essence Precise Eyeliner Brush

Виконаний із синтетичного ворсу, що дозволяє працювати як з сухими, так і з рідкими текстурами. Завдяки тонкому зрізу, пензлем легко намалювати ідеально акуратну тонку лінію. Пензлик в міру щільний, волоски з нього зовсім не вилазять. Після купання не розпушується та не деформується.

Якщо десь у продажу ще знайдете - обов`язково беріть, не пожалкуєте. Чомусь останнім часом Essence забирають з продажу деякі класні продукти. Так сталось і з гелем для брів Essence Make me brow gel mascara. Жубринка...

Пензлик для брів від Kodi professional

Плоский скошений пензель № 115 виконаний з ворсу поні та як заявляє виробник має середню жорсткість. Але я все ж таки сказала б, що він дуже жорсткий. Та ще й зріз товстуватий:

Пензлик для брів від Kodi professional

Пензлик щільно набитий і має підійти для будь-яких текстур. Я користувалась лише сухими тіньками. В принципі нормально, але не в захваті (жорсткувато та товстувато для мене). От в захваті я від наступного екземпляра.

Eyebrow Brush DUcare

Це перша моя самостійна покупка на Aliexpress і, забігаючи наперед, скажу, що дуже вдала. Пензлик для брів від DUcare синтетичний, має вузенький кінчик, злегка загострений. Саме тому він є дуже зручним для детального промальовування, на відміну від попереднього Коді:

Двосторонній пензлик для брів Eyebrow Brush DUcare

Набитий досить щільно та взагалі зібраний якісно. Що мені ще подобається, так це наявність щіточки для розчісування брів або вій. Дуже зручно!

До речі, за бажанням цей пензлик може й стрілочку промалювати, але все ж таки він більш жорсткий, ніж Ессенс.

Порівняння пензликів для брів


Поділіться, будь ласка, а які у вас улюблені плоскі пензлі? Чи використовуєте такі інструменти для макіяжу?