15 липня 2016 р.

Замовлення з сайту IHERB

Нарешті до мене дісталася очікувана посилка з органічного сайту IHERB! Спішу з вами поділитись, що ж я такого цього разу замовила? Тут і доглядові продукти, і косметичні штучки, а також продукція для здоров’я. Перелік та коротесеньке описання наведено далі.

Продукція Madre Labs, Real Techniques, Giovanni, Now Foods від iherb


Shea Butter від Now Foods - натуральне масло ши з розкішною текстурою, яке неймовірно живить та зволожує суху або грубу шкіру (лікті, коліна, ступні). Купила з 30% знижкою для щоденного використання як пом’якшуючий засіб для шкіри рук та ніг.

Зубна паста в форматі гелю також від Now Foods з м’ятою та без всіляких шкідливих інгредієнтів. Я все використовувала подібну, але та була з корицею. Дуже сподобалась! Теперь з нетерпінням тестуватиму м’ятну Xyli-White :) Купувала також зі знижкою близько 20%.

Препарат для покращення сутінкового зору Astaxanthin від того ж Now Foods, бо хочу підтримати свій зір і трошки впевненіше почуватися на вечірніх прогулянках по місту. Давно на нього задивлялась, і коли побачила, що він доступний на 36% менше, ніж звичайна вартість, не роздумуючи додала його до кошика.

Незмінно присутній в моїх замовлення риб'ячий жир - Omega-3 Premium Fish Oil від марки Madre Labs. Ця добавка постійно присутня в моєму раціоні.

Незмивний кондиціонер і стайлінг-еліксир для ультра гладкого волосся з бразильським кератином і аргановою олією - 2chic Giovanni. Бренд Giovanni я полюбляю, це доступна, якісна продукція без шкідливих компонентів. Все користувалась шамунем та кондиціонером цієї марки, вірішила також спробувати цей, бо він дуже багато має позитивних відгуків. Ну, і як ви здогадались, теж зі знижкою (30%).

Нарешті я купила собі омріяний спонжик для макіяжу від Real Techniques! Хоча ця позиція була без знижок, я все ж таки його придбала (ціна $6).

Стевія від Now Foods. Цього разу купила звичайну Stevia Glycerite. Я майже не вживаю цукор, тому натуральна та нешкідлива стевія мене завжди рятує, коли хочеться солоденького. Минулого разу замовляла зі смаком англійського ірису, цього разу вирішила замовити просто натуральну, без додавань.

Ризикнула спробувати шампунь Thickening B-Complex + Biotin Shampoo, Citrus від Madre Labs (знижка була майже 50%). Відгуки непогані, а виробник обіцяє зробити моє волосся більш густим та здоровим. Ну, подивимось. Буду використовувати разом з незмивним кондиціонером 2chic Giovanni.

В якості пробного товару лише за $1 я придбала Witch Hazel Toner Rose Petal від Madre Labs - натуральний тонер з гамамелісом та трояндою, який не містить спирту.

Кремчик для рук з арагановою олією також від Madre Labs так само дістався мені за один долар. Одного разу вже його замовляла, крем сподобався, тому без вагань додала його до замовлення.

Отже, сайт IHERB я дуже люблю за його різноманітний асортимент більшою частиною органічних продуктів та часті акції та знижки (бо я дуже рідко купую щось там за повну ціну). Це було, здається, вже шосте моє замовлення. По мірі використання, на блозі з’являтимуться нові огляди :) Як то кажуть, coming soon!

А що ви замовляли з iherb? Які зі своїх улюбленців та маст-хевів порадите спробувати?

2 коментарі:

  1. І я люблю айхерб.
    У мене там в улюбленцях Омега звісно :)
    також беру вітаміни дітям і нам з чоловіком і біодобавки.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. А які саме вітаміни полюбляєш звідти? Я щось свій ідеальний вітамінний комплекс так і не знайшла поки що...

      Видалити