10 серпня 2016 р.

Портупея та чокер - трендові шкіряні аксесуари

Напевно сьогодні шкіряні прикраси переживають новий бум, адже останнім часом з’явилось так багато, наприклад, інстаграм-аккаунтів, що пропонують купити такий собі “привіт з 90-х” - чокери. Щодо мене, то я не дуже полюбляю відчувати на своїй шиї зайві предмети. Але тренд шкіряних аксесуарів не пройшов повз мене - я велика прихильниця шкіряних портупей.

трендові шкіряні аксесуари - портупея та чокер


З чим носити портупею

Перша шкіряна портупея з’явилась у мене більше року тому. Вона чорного кольору, доволі універсальна: підходить і до елегантного образу, і для ділового, а також чудово пасує до суконь:

шкіряна класична портупея ручної роботи та сукня


Дизайн цієї портупеї досить цікавий, складний і детально промальований. Мені подобається, що така модель з вигідно підкреслює талію і робить аутфіт більш жіночним.

Цього літа моя колекція поповнилась ще двома моделями портупей, більш легких та тонких. До речі, зроблені ці аксесуари українськими майстринями Valkyrie's Skin зі шкіри високої якості. Одна з нових моделей мого улюбленого ніжно-голубого кольору, дуже витончена:

авторська портупея ручної роботи українського виробникаЧорна портупея з натуральної шкіри з української майстерні


Обожнюю носити її з сорочками. Вона якось так пом’якшує образ і додає легкості та романтичності. Також класно пасує до одягу оверсайз і різноманітних суконь.

Інша модель виконана в чорному кольорі, але з тоненьких та невідчутних ремінців. Теж доволі універсальна: ношу її з сорочками, майками та футболками. Така портупея, на перший погляд, дуже проста. Але вона здатна підживити зовнішній вид, додати трошки яскравості та оригінальності.

Додам, що фурнітура на аксесуарах дуже якісна, а при замовленні враховуються усі побажання та заміри вашої фігури. Тому хвилюватися, що портупея не підійде, не варто. Сідають вони ідеально!

Також в майстерні можна придбати й шалено популярні чокери, у різних кольорах і також з якісної натуральної шкіри:

популярність різнокольорових чокерів


Отже, якщо ви в пошуках, як додати родзинки або урізноманітнити свій щоденний або вечірній вигляд, я щиро рекомендую придивитись до стильних авторських аксесуарів ручної роботи від дівчаток з майстерні Valkyrie's Skin.

2 коментарі:

  1. о які прикольні штучки! про чокер я знала, а от портупея - це для мене щось новеньке :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Портупеї чомусь ще не так поширені, як чокери. Тренд новий, молодий)

      Видалити