3 серпня 2016 р.

Догляд за волоссям з сироваткою від українського виробника Irene Bukur

Волосся - це одна з жіночих зброй, тому його здоров’я та доглянута зачіска мають велике значення. Вважаю, що можна вийти з дому без макіяжу, але з “віником” на голові - неприпустимо, особливо, коли у доступності безліч доглядових та лікуючих засобів. Мій арсенал догляду завжди складався з шампуню, кондиціонеру або маски, термозахисного спрею та олії для кінчиків волосся. Сьогодні ж розповім про новинку і відкриття для мене “Оживляючу” сироватку для волосся від українського бренду Irene Bukur.

жива косметика бренду Ірен Букур - сироватка Оживляюча для волосся
Трошки про моє волосся. Середня довжина, натуральний блонд, жирна шкіра голови, кінчики трохи пересушені і не такі живі, як хотілося б. В літню спеку мию волосся щоденно. Зазвичай після бальзаму наношу олійку від посічених кінчиків. Маніпуляцій багато і такий догляд потребує часу, якого вранці не завжди вистачає. Тому я дуже зраділа, коли “Оживляюча” сироватка від Irene Bukur змогла замінити мені і кондиціонер, і термозахист, і навіть олію. Але про все по порядку.

Отже, продукт призначений для для захисту нашого волосся від зовнішніх пошкоджень. Підходить для усіх видів волосся та завдяки натуральному складу відновлює і захищає. Особливо виробник рекомендує засіб для пошкодженого, знебарвленого або фарбованого волосся, а також для лікування посіченості та ламкості кінчиків.

Упакування лаконічне, з м’якого пластику в біло-зелених кольорах, об’ємом в 115 мл і містить всю необхідну інформацію. Зберігається сироватка 6 місяців після відкриття.

Оскільки засіб виявився досить економічним, впевнена, що якраз на півроку щоденного використання мені його і вистачить. Єдине, що не вказано виробником, як часто потрібно використовувати сироватку (я користуюсь майже щоденно вже протягом двох тижнів).

Склад продукту трав'яний та поживний: любисток живить волосся, кропива зміцнює, люцерна активізує природні захисні властивості волосся, поживна олія авокадо покращує структуру, протеїни сої заповнюють пошкоджені ділянки волосини, а кератин відновлює зсередини

Застосування. Я наносила сироватку по всій довжині (окрім коренів) і особливо ретельно на кінчики чистого, але вологого волосся. Продукт не потребує змивання!

Консистенція засобу гелева, не дуже густа, прозора але не липка. Після нанесення на волосся не виникає бажання бігти мити руки. Пахне приємно, ледь помітно.

Враження. Оживляюча сироватка від Ірен Букур мене приємно здивувала: волосся не обтяжує і вирівнює, тому воно не стирчить в різні сторони. І це при тому, що за два тижні я жодного разу не використовувала бальзам чи маску для волосся! Шалена економія часу! Ще моє волосся помітно розгладилось, бо навіть після використання лише шампуню воно легко розчісується. Тобто, обіцяну еластичність та шовковистість сироватка мені дала.

Для мене догляд за волоссям - це своєрідний ритуал, який надає сили та впевненості в собі. Дуже приємно підтримувати українських виробників, особливо якісних. Тому сироваткою для волосся Irene Bukur із задоволенням користуватимуся надалі. Якщо ви шукаєте швидкий, легкий, зручний та ефективний догляд за волоссям саме зараз - сироватка “Оживляюча” Ірен Букур стане класним маст-хевом літа!

Дисклеймер: засіб люб'язно наданий компанією Irene Bukur на моє прохання для незалежного огляду.

Немає коментарів:

Дописати коментар