17 жовтня 2016 р.

My skincare routine

Якщо прагнути гарної шкіри, то с кожним роком догляд за нею потребує все більшої уваги та часу. Мій чоловік щиро не розуміє, нащо я так довго “копошуся” в ванній кімнаті ☺ Сьогодні я зібрала всі свою засоби, якими користуюсь в догляді за шкірою обличчя вранці та ввечері. Вийшла й справді немала купа. Отже, подивимось на мy skincare routine, чи справді забагато?
Засоби для щоденного догляду за шкірою обличчя


Ранковий догляд за шкірою починається в мене звісно з вмивання (1). Для цього, окрім клінзеру від Мізон Pore Refine Deep Cleansing Foam, я використовую зелений спонжик Konjac (конняку або конжак). Ця губка містить екстракт зеленого чаю та м’яко й ніжно допомагає очистити шкіру. На додаток виходить такий собі легкий масаж для тонусу шкіри.
Після я протираю обличчя тоніком, сьогодні це продукт з айхербу - Witch Hazel Toner, Rose Petal від Madre Labs (2). Він забирає залишки миючого засобу, якщо такі лишились, та приємно пахне трояндою :)

Під очі наношу колагеновий кремчик від Mizon Collagen Power Firming Eye Cream, а на все обличчя - равликовий крем (3). До речі, зберігаю їх в холодильнику. Десь читала, що вони так краще зберігаються. Та й холодний крем добре тонізує шкіру та допомагає прокинутись.
Далі я перехожу до свого щоденного макіяжу.

Вечірній догляд практично нічим не відрізняється. Лише додається використання міцелярної водички від Garnier (4), якою я знімаю макіяж з очей, та трошки змінюється процес очищення: замість зеленої губки Konjac використовую чорну, з бамбуковою золою. Цей спонж більш інтенсивний, підходить для жирної та комбінованої шкіри та чудово очищує пори.  

Далі також протираю обличчя тоніком і наношу крем (5): або ретиноловий Life Flo Health - Retinol A 1% Advanced Revitalization Cream або мізонівський крем-баттер Night Repair Melting Rich Cream.
Ну от, тепер я готова відпочивати!

Ох, майже не забула, праворуч приховалась моя “важка артилерія” (6): La Roche-Posay Effaclar Duo +, гліколевий пілінг та альгінатна маска.

Крем Effaclar Duo + використовую точково на різні висипання та прищички, коли таке трапляється. Він чудово підсушує, дуже швидко лікує подразнення та має протизапальну дію.
Гліколевий пілінг Беліта від білоруського бренду Вітекс містить 50% активної гліколевої кислоти, що має виражену омолоджуючу, лифтингову дію, покращує якість шкіри, розгладжує дрібні поверхневі зморшки та запускає процеси регенерації клітин. Використовую цю кислоту тільки в осінньо-зимовий період раз на 10 днів.

Після застосування кислот наношу альгінатну маску від Verikos, яка чудово зволожує та також має ліфтинговий ефект.

Ось такий вийшов в мене мій щоденний skincare routine. А як ви доглядаєте за шкірою?

4 коментарі:

  1. Равликів дуже люблю у догляді :) корейці в цьому плані молодці.
    з міцелярки раджу спробувати Зелену Аптеку :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую, за пораду! чую вже не перший позитивний відгук про Зелену Аптеку. Мабуть, спробую незабаром.

      Видалити
    2. скоро закину пост-порівняння зеленої аптеки та біодерми (скажу по секрету - плюс до зеленої аптеки :))

      Видалити
    3. чекатиму на постик) Люблю пости-порівняння!

      Видалити