14 березня 2018 р.

Зимове дозвілля: серіали, фільми та музика

На календарі вже середина першого місяця весни, тому час нарешті згадати про зимове дозвілля - серіали, фільми та музику.

Дозвілля: серіали, фільми та музика. Що подивитись та послухати у вільний час

Серіали


Міст (Bron, Broen)

Нарешті дочекалась я заключного сезону цього шведсько-данського серіалу. Чесно кажучи, я сподівалась на щось більше. Наче сценаристи закрутили-накрутили всього, стільки діючих осіб ввели, а під кінець мов згадали, що залишилась остання серія сезону, то ж треба все якось швиденько розрулити та завершити серіал… Можна було б краще, насправді. У мене залишилось багато запитань до деяких сюжетних ліній.

Шведсько-данський серіал Міст

Але разом з тим, я дуже скучила за героїнею Софії Хелін та її “СагаНоренПоліціяМальмьо”. Цей персонаж дуже складний і тим самим дуже цікавий.

Якщо ви бажаєте заглибитись в атмосферу скандинавських детективів (яка дуже відрізняється від хюґе), рекомендую подивитись перший сезон Моста. Там розслідування розгортається після того, як було знайдено труп на межі Данії та Швеції - на Ересуннському мосту. Другий сезон найслабкіший на мій погляд, а четвертий слабший за третій.

Вбивство Джанні Версаче

Це 2 сезон серіалу про Американську історію злочинів. В цьому сезоні мова йде про вбивство Версаче та серійного маніяка. Базується сезон на скандальній книзі-журналістському розслідуванні.

Вбивство Джанні Версаче

Я подивилась тільки половину. Не скажу, що все мені дуже подобається, але все одно додивлюсь до кінця сезону (всього буде 9 серій, остання виходить 21 березня). Не можу не відмітити разючу подібність акторів до їхніх персонажів. Роль Донателли Версаче виконала Пенелопа Круз, а Рікі Мартін зіграв партнера Джанні Версаче.

Роль Донателли Версаче виконала Пенелопа Круз

Фільми


Три білборди під Еббінґом, Міссурі / Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Один з номінантів на Оскар 2018 в категорії “Найкращий фільм”. Фільм розповідає про боротьбу матері з поліцією міста, яка не знайшла вбивцю її доньки. Це не типове поліційне розслідування у великому місті. Це історія протистояння матері, якій нічого втрачати. Це фільм про тонку межу, яку здатні перейти люди, коли вони стикаються віч-на-віч з найбільшим горем.

Три білборди під Еббінґом, Міссурі

Сюжет цікавий, при цьому важко під час перегляду здогадатись, чим же все закінчиться, або як події розгортатимуться далі. Також тут грамотно підібрано музичний супровід, що створює атмосферу маленького містечка на півдні Америки, де кожен знає один одного.

Дуже тішусь, що Оскар за головну жіночу роль отримала Френсіс МакДорманд, бо зіграла вона пречудово. Але ще більше я радію тому, що нагороду за кращу чоловічу роль другого плану отримав Сем Роквелл (він так круто грає неврівноважених психів).

Сем Роквелл отримав Оскар за кращу чоловічу роль другого плану

Думками навиворіт / Inside out

Дуже класний спільний проект Disney і Pixar, який посів почесне 10 місце в переліку найприбутковіших мультфільмів.

Думками навиворіт - це спільний проект Disney і Pixar

Мультфільм розповідає про звичайну 11-літню дівчинку Райлі та її п’ять базових емоцій, які керують поведінкою будь-якої людини: Радість, Смуток, Страх, Гнів і Гидливість.

Емоції Радість, Смуток, Страх, Гнів і Гидливість

Дуже цікаво дізнаватись про важливість емоцій, про те, як вони допомагають нам долати проблеми, керуючи усіма нашими вчинками. Цікаво дивитись на подорож емоцій до різних закутків свідомого та підсвідомого: безодня забуття, куди потихеньку провалюється наше дитинство, уявні друзі, пам'ятні події, кожен прожитий день, який залишив свій відбиток.

Персонажі мультфільму Думками навиворіт

Герої мультфільму дуже яскраві. Велика кількість задумів авторів виливається в класні пригоди. За переглядом Inside out можна чудово провести кілька годин та пережити цілу гаму емоцій. Рекомендую для сімейного перегляду.

Старий новий рік / New Year’s Eve

Цей фільм був у мене в списку новорічних кіношок для перегляду. Стрічка, що складається з окремих новел, розповідає, як життя декількох жителів Нью-Йорка дивним чином стикаються напередодні Нового року. Персонажі в цілому цікаві та незвичайні. Тут було залучено дуже багато голлівудських зірок (найбільше мені сподобалась фізична форма Джессіки Білл та гра Мішель Пфайффер, яку я не одразу й впізнала…)

Старий новий рік та День Святого Валентина складаються із окремих новел

День Святого Валентина / Valentine's Day

За ідеєю стрічка День Святого Валентина дуже схожа на попередню. Тут багато сюжетних ліній, які теж між собою переплітаються. Не скажу, що я в захваті. Можливо, років 7 тому, коли цей фільм вийшов, я б його оцінила. Але не зараз, бо це вже не мій жанр для перегляду.

Матриця / The Matrix

Нарешті добралась до американсько-австралійського науково-фантастичного фільму 1999 року, який зняли сестри Вачовські (тоді ще вони були братами Вачовські). Друга частина сподобалась мені трохи більше за першу. Третю ще не подивилась, але планую.

Матриця / The Matrix

The Butterfly Effect / Ефект метелика

Еван отримав у спадок від свого психічно нездорового батька незвичайну хворобу - він має провали в пам’яті, пов’язані з не зовсім позитивними, а іноді із жахливими подіями. Але під час перечитування своїх щоденників, Еван може повертатись в минуле та змінювати своїми діями майбутнє. Та змінивши щось одне, змінюється все.

The Butterfly Effect / Ефект метелика

Фільм дійсно вражає та заворожує. Мені сподобався, хоча й Ештона Кутчера я не дуже люблю.

Музика


Взимку 2017-2018 я щільно підсіла на спокійну музику. Особливо заслуховувалась музикою мексиканця Ернесто Кортазара та француза Яна Тірсена:





Ось таке було моє зимове дозвілля сезону 2017/18. Сподіваюсь, в цих добірках ви знайдете щось цікаве й для себе.

Торішнє зимове дозвілля та весняне теж містять с собі багато цікавого для перегляду.

Гарного настрою!