2 березня 2018 р.

Українська натуральна косметика ЯКА

Моє знайомство з українським брендом ЯКА розпочалось ще восени, коли в одному з відео Оля-Osia розповідала про чудові вершки для обличчя від цієї марки. Так, це була покупка під впливом youtube. На сьогодні в мене назбиралась достатня кількість продуктів бренду, щоб зробити повноцінний огляд цих засобів. Отже, враження від використання та огляд української доглядової косметики ЯКА.

Огляд доглядової косметики ЯКА

Що таке ЯКА


ЯКА - це український бренд натуральної косметики, зі складами, що не містять шкідливостей, на кшталт синтетичних віддушок та барвників. Продукція не тестується на тваринах. Виробляється ТОВ “Ремос” в Київській області (с. Рославичі у Васильківському районі) згідно з ДСТУ. Сертифікована за системою управління якості ISO 9001.

ЯКА - українська натуральна косметика

Засоби для догляду за обличчям від ЯКА


Вершки для обличчя ЯКА для ідеального живлення


Спочатку були ті самі Вершки на основі еластину. Чесно кажучи, я мала трохи сумнівів, щодо дієвості цього засобу, адже ціна бюджетна (купувала за 53 грн на parfums.ua). Але склад, вказаний на упакуванні (і знову ж таки, рекомендація одного з улюблених блогерів), змусили мене кинути вершки до кошика. Оскільки я купувала їх ще до ребрендингу, то упакування мало такий вигляд:

Вершки для обличчя ЯКА в старому упакуванні

Зараз ця лінійка виглядає інакше - тепер це Зелена серія. Упакування у вершків тепер набагато зручніше, аби добути залишки продукту, коли він закінчується.

Нове упакування вершків для обличчя ЯКА

Текстура дійсно нагадує вершки. Аромат відчутний, але приємний та ненав'язливий. Розподіляються вершки добре та чудово поглинаються шкірою. В результаті шкіра м’яка, гладенька та нагодована. Продукт дуже інтенсивно живить, але відчуття липкості не викликає.

Вершки я використовувала іноді замість альгінатної маски після кислотного пілінгу. Просто наносила товстим шаром, наче маску, витримувала півгодини, а потім прибирала залишки серветкою. Також наносила вершки кожного вечора на зону декольте - вранці жодних заломів, навіть якщо всю ніч спати на боці.

Продукт дійсно підходить для якісного живлення, особливо для чутливої та сухої шкіри. У мене жирна/комбінована, тому я наносила вершки тільки на ніч, або як маску. Обов’язково придбаю знову перед наступним осінньо-зимовим періодом.

Флюїд для обличчя ЯКА для ідеального зволоження шкіри


Після того, як закінчились вершки, я вирішила ще щось спробувати від ЯКА. Вибір впав на флюїд. Він вироблений на основі морського колагену, має легшу текстуру, ніж вершки, тому його я з легкістю можу використовувати в якості не тільки нічного, але й денного догляду за обличчям. Від флюїду шкіра стає зволоженою, приємною на дотик, гладенько, м’якою, але разом з тим, пружною.

В складі присутні оливкова олія, олія жожоба та авокадо, кокосова олія, колаген, масло ши, олія крамбе, алантоїн, д-пантенол, гліцерин. Зрозуміло із назви, що вершки виконують більш поживну функцію, а флюїд - зволожувальну.

Найлегший із засобів для догляду за обличчям з Зеленої лінії від ЯКА - це гідрогель з ефектом міні-ліфтінгу на основі гідролізату молочних протеїнів. Його використовувала моя матуся. За її словами, гідрогель найкраще працюватиме влітку під час спекотної погоди. В зимовий період, окрім зволоження, хочеться трохи більше живлення.

Гель для вмивання, флюїд та тонік для обличчя ЯКА

Засоби для очищення шкіри


Гель для вмивання ЯКА для інфікованої шкіри


Гель для вмивання містить комплекс Piroctone olamine (це такий протигрибковий та протимікробний компонент). В складі відсутні агресивні або шкідливі ПАР. Засіб якісно, глибоко, але ніжно очищує шкіру та має протизапальну дію. Відмінно підійде для жирної/комбінованої шкіри із запаленнями.

Гель пахне приємно, рясної піни не дає. Чудово заспокоює та пом’якшує шкіру. Це основна доглядова “умивалка”, якою постійно користується мій чоловік. Мені засіб теж підходить, тому я із задоволенням йому в цьому “допомагаю”. Покупку повторюватиму.

Іншим варіантом очищення шкіри ЯКА пропонує піну для вмивання на основі морського колагену. Вона ще ніжніша за гель, але так само чудово очищує та підійде для чутливої шкіри.

Тонік для обличчя ЯКА


От що мене найбільше вразило, так це тонік для обличчя. Коли я побачила упакування, була, м’яко кажучи, здивована - 60 мл?! Що, ви серйозно? IHerb привчив мене до величеньких пляшок у 355 мл.

Тонік для обличчя ЯКА

Але вже після першого ж використання я зрозуміла, що цей малюк стане моїм улюбленцем. Цей тонік дуже-дуже добре зволожує шкіру навіть зараз, в зимово-опалювальний сезон. Якщо з тоніком Now Foods, про який я розповідала ось тут, шкіра іноді не потребує крему тільки влітку (взимку такий номер не проканає), то після тоніка ЯКА я й зараз можу не наносити денний крем, коли не виходжу з дому. Шкіра надзвичайно добре зволожена і, разом з тим, матова.

Я обрала собі варіант з гідролатом огірка та олією макадамії. Це для сухої та схильної до алергії шкіри. Але, повторюсь, для моєї комбо/жирної на зимовий період тонік дуже підійшов. Він візуально трохи звужує пори, вирівнює тон обличчя, шкіра з ним стає свіжою на вигляд та м’якою на дотик. Перед використанням флакон з тоніком треба ретельно струсити, щоб олія змішалась з гідролатом. Наношу трошки продукту на ватний диск, та протираю обличчя. Відчувається приємний, ледь огірковий аромат. Витрачається дуже економічно.

Склад лаконічний: гідролат огірка, олія макадамії, натуральна запашка, анісова кислота (в якості консерванту), сорбітан капрілат (емульгатор).

Обов’язково придбаю цей тонік знову та спробую другий варіант - з гідролатом ромашки та олією жожоба.

Засоби для догляду за тілом від ЯКА


Для догляду за тілом я спробувала гель для душу “Вереск” з органічної серії, лавандове мило та цитрусовий мус для зволоження тіла.

Засоби для догляду за тілом від ЯКА

Гель для душу “Вереск”


Гель для душу “Вереск” мені сподобався. Прозоре упакування, в якому помітна гілочка того самого вересу (не знаю, то справжня чи муляж). Виглядає дуже симпатично:

Гель для душу Вереск з органічної серії ЯКА

Підходить для сухої та чутливої шкіри. Має тонкий приємний аромат, який доволі швидко зникає з тіла. Рясної піни не дає і це дуже добре, бо я терпіти не можу багато піни на тілі або в роті (саме тому користуюсь тільки зубною пастою Xyli White, яка теж не піниться).

Шкіру справді не висушує, після нього немає жодного дискомфорту, відчуття стягнутості та неймовірного бажання намастити тіло всіма олійками, які є в хаті, як це буває від інших гелів. Отже, три головні параметри - не сильний аромат, що швидко зникає, відсутність піни, комфорт для шкіри - гель для душу “Вереск” витримує, тому від мене йому тверда п’ятірка з плюсом.

Із задоволенням спробую інші гелі цієї серії - Розмарин, Оливка, Безсмертник.

100% натуральне мило Лаванда


Якщо гель для душу я зазвичай використовую після відвідування тренажерної зали, то вдома віддаю перевагу твердому милу. Ще розпаковуючи посилку, я відчула якісний та приємний аромат лаванди. Не хімозний, а справжній, легкий, тонкий, але відчутний:

100% натуральне мило Лаванда від ЯКА

Під час використання лавандового мила ЯКА, уява одразу малює тепле літо та широкі лавандові поля. Такі собі хвилини релаксу та ароматерапії. Шкіру мило не сушить, бо в складі міститься олія авокадо. Також тут наявні ефірні олії пачулі та іланг-ілангу. Ну й лаванди, звичайно ж. Композиція дуже класно підібрана, мені подобається.

Ароматичне мило з лавандою

Мило може застосовуватись при дерматитах або екземі, після укусів комах або після опіків. Також в Зеленій серії ЯКА серед твердого мила можна знайти дігтярне, з ромашкою та календулою, камфорне, медове з лимоном, трояндове, кавове і багато інших на будь-який смак.

Цитрусовий мус для зволоження тіла ЯКА


Мус з натуральної цитрусової серії містить в складі олії та екстракти календули, шипшини, ромашки, тому він позитивно впливає на незначні подразнення та пошкодження шкіри (наприклад, після процедури депіляції). Також в складі можна знайти гліцерин, алантоїн, папаїн, пантенол.

Цитрусовий мус для зволоження тіла ЯКА з натуральної цитрусової серії

Цитрусовий мус має яскравий колір, легку мусову текстуру, приємний охолоджуючий ефект і дещо різкуватий аромат. Як на мене, це класний базовий зволожувальний засіб, який дуже круто працюватиме в літню спеку. Але взимку мені зволоження малувато та охолоджуючий ефект не завжди потрібен, тому залишаю мус до теплої погоди та буду використовувати із задоволенням разом із гелем алое.


До речі, зустрічала відгуки, що мус залишає липку плівку. Щоб цього не було, не варто наносити дуже багато продукту. Якщо взяти невелику кількість та рівномірно розподілити, мус швидко вбирається і ніякої плівки не залишає. Пам’ятайте, що не завжди “більше” означає “краще”.

Зізнаюсь, мене приємно вразили косметичні продукти ЯКА. Дуже тішусь, що й серед наших виробників стає все більше достойних та якісних, та ще й за адекватну ціну. Отже, тепер ЯКА є одним з моїх улюблених українських брендів, разом із Svija та Agor.

Перелік магазинів, де можна купити продукцію марки ЯКА - https://www.yaka.ua/contacts/

А ви знайомі з брендом? Що ще можете порекомендувати спробувати?