1 січня 2019 р.

Як досятги успіху у 2019?

Добіг кінця 2018 рік. Для мене рік був дуже насичений, багатий на події, непростий, але прекрасний. Саме зараз час озирнутись, подякувати, порадіти, подумати, порефлексувати, також не забути похвалити себе і почати планувати новий, 2019 рік. Сьогодні трошки інструментів ефективного планування власного успіху, а також привітання із Новим роком!

Як ефективно спланувати новий рік

Весь рік чекала можливості поділитись привітанням-міні-тренінгом від Наталії Грейс, бо до порад та законів Грейс я прислухаюсь. Цей 4-хвилинний ролик дуже точно передає мої думки та побажання (у тому числі, і самій собі):



Тут Наталія розповідає не тільки про планування, а й про фокусування та фіксацію часу (детальніше з цими темами можна ознайомитись в минулих постах: огляд книги Деніела Гоулмана "Фокус", Лора Вандеркам "Книга про втрачений час"). Сподіваюсь, ця інформація комусь допоможе хоч трошки змінити життя на краще.

Минулого року я писала в інстаграмі про YearCompass - це дуже продуманий інструмент планування, безкоштовний буклет якого можна завантажити будь-якою мовою на офіційному сайті проекту:

Планування з YearCompass

YearCompass допомагає проаналізувати минулий рік та ефективно запланувати наступний, відокремивши мрії від цілей. За 5 хвилин тут не впораєшься, але витрачений час того вартий. Якщо вам, як і мені, важко одразу відповісти на питання "чого я хочу досягти в цьому році", то цей буклет - саме те, що треба. Тут все чітко структуроване, питання продумані і дуже допомагають в плануванні та усвідомленні власних мрій, бажань та цілей.

Я вже скачала собі буклет на 2019 і планую сьогодні ввечері або завтра вранці з ним попрацювати. Бо для себе зрозуміла, що складання звичних New Year’s resolutions не так добре для мене працюють, як саме такий аналіз минулого року, висновки та детальне планування. Приєднуйтесь!

Year’s resolutions 2019

Майже не забула! Головне регулярно при плануванні кожного наступного місяця переглядати все те, що ви написали у YearCompass, аби не збитись із обраного шляху. Якщо просто запхати все це у шухляду, воно не спрацює. Це не магічно-чарівний буклет, а інструмент, що допомагає планувати та рухатись у вибраному напрямку.

Щиро бажаю вам відчути казку! Хай буде все, за що ми так любимо Новий рік: морозне повітря з ароматом хвої, поколюючі бульбашки шампанського, шерех подарункової обгортки та сяяння очей найрідніших та найближчих людей! З Новим роком! 🎄🎄🎄 Вперед у 2019!

Цілі на 2019 рік

Немає коментарів:

Дописати коментар