2 січня 2017 р.

New Year’s resolutions 2017

У перший день Нового 2017 року мені закортіло записати свої обіцянки самій собі, ну, щоб потім не можна було відкрутитися ☺ Насправді, я вважаю, що для реалізації задумів обов’язково треба їх записати, або накидати невеличкий план.
Отже, My New Year's Resolutions, або у Новому Році я….

Отже, My New Year's Resolutions, або у Новому Році я….

  • хочу зробити своє життя більш усвідомленим: продовжу працювати над звичкою медитації. Тобто бути більш mindful: їсти непоспішаючи, з насолодою, а не перед комп'ютером чи зі смартфоном у руці; дивитись фільми, серіали усвідомлено, а не фоном; спілкуючись з друзями та близькими бути “тут і зараз”, не відволікаючись на перевірку телефону. Буду постійно нагадувати собі про важливість знаходитися “в одному місці” у кожну конкретну мить і отримувати повне задоволення від цих моментів;

  • не відкладати реалізацію прийнятих рішень “на потім”, бо стовідсотково готовим ніколи не будеш. Просто бери та роби! Just do it, baby ☺

  • не хапатися за кілька справ одночасно! Пам'ятати про принципи есенціалізму: життя завжди має більше привабливих можливостей, ніж часу на їх виконання. Отже, пріоритети - наше все: замінити «я не встигаю чогось зробити» на «я усвідомлено чогось не роблю»;

  • продовжуватиму позбавлятися зайвих речей (за методом Марі Кондо), бо я зрозуміла, що чим менше речей, тем я легша на підйом, тим простіше для мене життя, тим світліше мій розум;

  • pullups challenge: систематично буду додатково тренувати свою спину підтягуваннями, щоб до кінця року підтягнутись зі своєю вагою 10-15 разів широким прямим хватом за один раз;

  • продовжу щовечора вести свій Gratitude log, де записуватиму, за що я вдячна сьогоднішньому дню. Відчуття вдячності - це велике джерело натхнення та сили духу. Тут мені також допоможе заміна формулювання «я повинна» на «я маю можливість» (тобто “I have to” змінюється на  “I get to”);

  • приділяти більше часу читанню книжок: не менше 30 хвилин на день! А краще, одну книжку за тиждень)

  • вірити в достаток і згідно до ідей Гретхен Рубін перестати чахнути над своїм добром. Замість цього із задоволенням користуватись речами, а не зберігати їх;

  • посміхатись людям;

  • не загонятись! Пам'ятати про відпочинок та релакс. Наприклад, створити вечірню рутину, де немає місця нетбуку, соцмережам, а є кіно, книжка, теплі розмови і обійми;

  • щоденно вдосконалювати англійську, використовуючи подкасти, улюблені англомовні youtube-канали, тренувати нові слова за допомогою карток quizlet, розмовляти (хоч сама з собою) і в ідеалі перейти на рівень В2;

  • прослуховувати щонайменше один онлайн курс на місяць;

  • щоденно робити гімнастику для очей;

  • змивати мейк одразу після вечері, а не чекати моменту підготовки до сну;

  • систематично публікувати в блозі якісні пости з красивими тематичними фото, підкорюючи потихеньку звіра під назвою фотошоп.

Ось такі у мене вийшли New Year's resolutions 2017 - 15 обіцянок собі на новий рік, яких я дуже хочу дотримуватись, бо впевнена, що це зробить моє життя кращим.

обіцянки собі на новий рік, щоб зробити життя кращим.

А ви робите для себе подібні списки? Такі собі челенджі на новий рік?

12 коментарів:

  1. Я теж собі роблю new year resolutions, але чесно кажучи, боюсь робити так багато як в тебе, ти просто молодець! Дуже цікаві цілі, які просто надихають ставати кращим у всьому, мене надихнула :)

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за пост! Желаю, чтобы все было реализовано. Мне как читателю особенно интересна реализация последнего пункта! С Новым годом !!! ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую за побажання! Cтосовно останнього пункту...I'll do my best!

      Видалити
  3. Успіхів у реалізації планів)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Сподіваюсь, ці resolutions допоможуть мені втілити в життя свой цілі і бажання)

      Видалити
  4. Добралась читати :)
    Дуже хороші цілі на рік.
    Книжку за день - то чимало! Ех, побільше б часу на це :) Я книги вирішила не включати у свій список: скільки буде - стільки буде.
    Підтягування - наше все :) у мене майже 1 :) а ще бруси - кльова штука :) у мене вже 5 - чимчикую далі :)
    А які курси ти плануєш слухати?
    Про мейк дуже добре написано. Я собі обіцяю так робити, зроблю раз і забуваю.

    Удачі і натхнення тобі у твоєму списку! І ще побажаю його розширювати протягом року :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Та книжку за день - то анріал, я на таке не здатна)
      Підтягування - так, це круто для спини. Бруси теж люблю)
      Про курси. Найближчим часом хочу закінчити на Prometheus "Наука повсякденного мислення", а з наступного тижня почати Основи Web UI розробки від Lviv IT School теж на Прометеусі.
      Дякую за побажання!

      Видалити
    2. ого! там круто на прометеусі!
      до речі, мені турнік дуже допоміг укріпити спину - за що я йому дуже вдячна. жодна вправа цього не зробила, а масаж лише полегшував на деякий час симптоми.

      Видалити
    3. Так-так, підтягування на турніку то кращі ліки для спини. Припускаю, що саме з їхньою допомогою майже позбулась проблем з хребтом, бо м'язи стали сильнішими. Ех, масажі... така приємна штука))

      Видалити
  5. Так все продумано. Дуже цікаві цілі. Мені б таку зосередженість у планах.))
    https://lolazas.blogspot.com

    ВідповістиВидалити