24 липня 2017 р.

Банани з цибулею та каррі - висока кухня чи непорозуміння в тарілці?

Минулого тижня я побачила на блозі кулінара Євгена Клопотенко дуже дивний рецепт - смажені банани з цибулею та каррі. При чому, раніше позитивні відгуки про цей рецепт я бачила в стрічці fb однієї людини, яка брехати точно не буде. Вирішила ризикнути і теж приготувати банани з цибулею та каррі.

Чи можна поєднати банани з цибулею та приправою каррі
Євген каже, що цей рецепт належить відомому в світі французькому шеф-повару Алену Пассару (Alain Passard), який є прихильником рослинної їжі. Не довіряти Клопотенко у мене немає причин, але оригіналу цього рецепту я не знайшла. Зауважу, що шукала достатньо поверхнево, можливо, треба було зробити більш ретельний ресерч.
Шеф-повар Ален Пассар з трьома зірками Michelin

Для мене таке поєднання, як банани з цибулею, було незвичайним та дивним, адже я зазвичай вживаю просту та зрозумілу їжу. Але цікавість приготувати страву з французької кухні, та ще й від шеф-повара паризького ресторану L’Arpege, який отримав найвищу нагороду в ресторанному бізнесі - три зірки Michelin, мене переконала.
Отже, я для приготування бананів з цибулею та каррі я взяла:
  • 2 великих банани,
  • 1 велику червону солодку цибулю,
  • 25 г вершкового масла,
  • ½ ч. л. приправи каррі,
  • сік половини лимону,
  • дрібку солі.
Інгредієнти: банани, червона цибуля, каррі, лимон, вершкове масло

Процес приготування:

  1. Банани потрібно ретельно помити та нарізати кільцями разом зі шкіркою. Червону цибулю нарізаємо напівкільцями.
  2. В сотейник викладаємо вершкове масло та розтоплюємо його на невеликому вогні.
  3. Додаємо до масла банани з цибулею та лишаємо тушкуватись приблизно 10 хвилин.

Рецепт приготування бананів з цибулею та каррі

  1. Додаємо каррі і ще готуємо 5-10 хвилин, помішуючи.
  2. В самому кінці кидаємо дрібку солі та додаємо лимонний сік.

Банани з цибулею та каррі від шеф-повара Алена Пассара

Подавати можна як в гарячому вигляді, так і в холодному. Найкраще смакує із тостами або хлібцями.

У мене “презентація” зовсім не ресторанна вийшла, тому краще залишу відео Євгена:


Що можу сказати. Я не з’їхала з глузду від смаку, але страва мені все ж таки сподобалась. Вона така приємно-пряна та дуже ніжна, змусила мене по іншому подивитись на поєднання різних компонентів, зокрема фруктів та овочів.

Отже, не треба боятись експериментувати, розширювати свої кулінарні горизонти та виходити за межі звичних поєднань продуктів.

А ви часто експериментуєте на кухні? Що думаєте з приводу такого поєднання бананів з цибулею та каррі? Ризикнули б спробувати?