21 серпня 2017 р.

Матуючий крем, що зволожує. Огляд і моє враження від Acure Organics

Про те, що навіть жирна шкіра потребує зволоження, вже сказано сто разів. Тому на початку літа я перейшла на матуючий зволожучий крем з iHerb, на який покладала величезні надії - Oil Matifying Facial Moisturizer від Acure Organics. Чи виправдав він мої сподівання, дізнаймося в подальшому огляді.

Acure Organics Oil Matifying Facial Moisturizer, Lilac Extract + Chlorella

Виробник каже, що цей крем має легко всмоктуватись шкірою, покращувати зовнішній вигляд, текстуру, колір, омолоджувати та зволожувати шкіру за допомогою екстракту бузку та хлорели. Має ідеально підходити для жирної та схильної до прищів шкіри.

Склад - просто насолода для фанатів натуральності:

Кому важливо: продукт веганський, не містить парабенів, сульфатів та не тестується на тваринках.

Упакування - туба 50 мл зі зручним дозатором, що залишає кремчик максимально стерильним на довгий час.

Текстура дещо щільна, а сам продукт білого кольору. Однак, розподіляється дуже добре, всмоктується швидко, білих розводів, липкості або плівки не залишає.
Має специфічний та інтенсивний рослинно-трав’яний аромат, але цілком приємний у використанні.

Використання. Я наношу його двічі на день. Зволожує начебто він непогано, але не супер-пупер. Вдень використовую в тандемі зі своїм літнім улюбленцем - мінеральною пудрою від Everyday Minerals (детальний огляд пудри).

Результат. Після нанесення шкіра відразу стає дуже оксамитовою та приємною на дотик. І, найголовніше, виникає неперевершене відчуття свіжості та матовості!  
Але недовго. При +35 й вище та при шаленій вологості прояви масного блиску все ж таки відбуваються. При чому, так само швидко, як і при використанні будь якого іншого денного крему (а іноді й швидше, чомусь...). Та й жирний блиск начебто сильніший, ніж зазвичай.

З позитивного. Засіб не викликав у мене жодних подразнень, пори не забив. Універсальний - підходить для використання як на день, так і на ніч. Іноді це доволі зручно.

Але я ж купувала його через чарівні слова Oil Control, однак цю функцію на моїй шкірі він не виконує.  Тобто на прояви жирного блиску він ніяк не вплинув. Журбинка.

Висновок. Крем на тверду 4. Чудовий склад, непогане зволоження, але чекати від нього якогось вау-ефекту все ж таки не слід (ну, щоб потім не дуже розчаровуватись). Ціна за 50 мл - приблизно 430 грн (посилання на продукт). Оскільки для мене магії не сталося, то вдруге я його не купуватиму. Не бачу сенсу переплачувати, бо назвати його найкращим кремом в моєму житті не можу. На жаль.

Отже, Acure Organics Oil Matifying Facial Moisturizer - це легкий зволожуючий крем для моєї жирної шкіри влітку, але, як виявилось, не зовсім матуючий в умовах нашого літа.

Поділіться, будь ласка, а чим ви зволожували шкіру цього шалено спекотного літа?


UPD від 13/12/2017:
Навіть зараз, коли на дворі +5+7 градусів і коли повітря в приміщенні більш сухе від опалення, нічого він мені не матує... Шкіра як масніла влітку, так і масніє, хіба що трошечки менше. Отже, крем мені зовсім не підійшов.