30 серпня 2017 р.

Фаворити та мастхеви літа 2017

Літо добігає кінця, тому розкажу сьогодні про свої мастхеви, які дуже мене виручали влітку та фаворити, які тішили мене ці останні три місяці. Тут будуть й косметичні няшки й некосметичні смаколики. Багацько всього, але корисного та улюбленого. Отже, фаворити та мастхеви літа 2017.
summer favorites and must-haves

Мастхеви літа

Оскільки мова йде мастхеви літа, тому не дивно, що в першу чергу я зверну вашу увагу на сонцезахисні засоби - це наймастехвніший мастхеви будь-якого літа. Цього року я дуже вподобала серію Anthelios від La Roche-Posay детальний огляд.
Anthelios від La Roche-Posay

Незмінним рятівником для матування шкіри та надання рівного кольору обличчю, вже другий рік поспіль є мінеральна пудра Matte Base від Everyday Minerals детальний огляд та посилання на iherb.
Matte Base від Everyday Minerals 3N

Для догляду за оченятами я все літо використовувала легку сироватку та крем-гель InstaNatural, на які теж нещодавно писала детальний огляд ось тут.
Сироватка та крем-гель InstaNatural

А для тіла дуже полюбила натуральний гель алое вера від від Lily of the Desert огляд 99% Aloe Vera Gelly.
Огляд 99% Aloe Vera Gelly Lily of the Desert

Мастхевом також стала маска для сну, бо в хаті важко утворити повну темряву, коли у вікно заглядає яскраве колесо огляду. Маю ось таку масочку, яку отримала в подарунок і можу сказати, що це дійсно крута штука, яка сприяє повноцінному сну:

Майже постійно використовувала матову помаду PIN-UP Luxvisage у відтінку 19 показувала її ось тут, а тут розповідала про інші відтінки з цієї ж серії.
Матові помади PIN-UP Luxvisage
Для догляду за обличчям використовувала 1% сироватку з ретинолом від Life Flo Health про свій ретиноловий антіейдж догляд розповідала детально, а ось посилання на саму сироватку.
1% сироватка з ретинолом Life Flo Health антіейдж догляд

Для очищення шкіри в шалену літню спеку пару раз на тиждень використовувала африканське чорне мило від Nubian Heritage. Воно дуже якісно очищує шкіру, змиває бруд та вичищає пори, але для сухої шкіри буде занадто агресивним посилання на African Black Soap Bar.
African Black Soap Bar Nubian Heritage

Майже не забула про лайфхак-мастхев для чистої шкіри: цього літа після вмивання я почала використовувати одноразові паперові рушники, замість звичайних. Це більш гігієнічно. Спробуйте, особливо, якщо маєте проблему висипання “прибульців” на шкірі.
Лайфхак-мастхев для чистої шкіри


Фаворити літа

Несподівано фаворитом літнього догляду серед тоніків став апельсиновий представник Now Foods Purifying Toner Vitamin C & Acai Berry. Окрім неймовірно приємного та соковитого аромату, цей тонер дуже круто зволожує шкіру. Іноді навіть не наносила після нього денний крем - достатньо було вмитися та протерти тонером шкіру  → посилання на Purifying Toner, Vitamin C & Acai Berry.
Now Foods Purifying Toner Vitamin C & Acai Berry

Дуже класний, обов'язково повторю, як тільки доб'ю тонери від Madre Labs посилання на огляд та продукт на iherb.

Зі смаколиків цього літа я полюбила:
  • компот з чорної смородини. Головне, дотримуватись пропорції, щоб напій вийшов насиченим та смачним. У мене це мінімум 500 г ягід на 3 л води. В якості підсолождувача використовувала стевію на гліцерині Now Foods, Better Stevia, Liquid Sweetener, Glycerite (посилання):
Рецепт смачного компоту з чорної смородини

  • на сніданок не було нічого краще ніж домашня гранола (рецепт) з домашнім йогуртом, який я навчилась готувати в мультиварці (мій екземпляр ще олдскульний, старенький, та не має режиму “йогурт”, але я подолала цю перешкоду). Головне, якісне молоко та закваска. Якщо цікаво, дайте знати в коментах і я розповім, як це робити.
  • завдяки моїй сістер я збожеволіла від Марміту (або Мармайту). Це така темно-коричнева, майже чорна в'язка паста з гіркувато-солоним екзотичним смаком умамі. По факту це дріжджовий екстракт, багатий на протеїни та вітамінами. Це традиційна британська та новозеландська “намазка”, яку частіше за все смакують із тостами, крекерами або хлібцями. Як на мене, Марміт трохи нагадує якісний соєвий соус:
Британська паста Марміт (Мармайт)

Навести лад в комоді мені дуже допоміг органайзер для білизни, який я теж отримала у подарунок. У мене ось така модель:
Органайзер для білизни від українського виробника

Зручна штука, рекомендую органайзер для білизни.

“Ароматним” фаворитом цього дуже спекотного та вологого літа став міст для тіла від Victoria Secret, який я виграла в giveaway у Vicci Helpmann. Він такий легкий, солодкувато-цитрусовий та трошки магнолієвий, що ідеально підходить для літніх днів та вечорів:
Міст для тіла від Victoria Secret Blush

Квітковими фаворитами для мене стали еустома або лізіантус, які дуже схожі на троянди та дуже-дуже довго тішать око (у мене протримались близько двох тижнів, постійно розкриваючи нові бутончики):
Квіти еустома або лізіантус

Цього літа відкрила для себе музичний гурт ONUKA. Особливо фанатію від пісні Моє місто та Time:

5й сезон Карткового будинку також дуже сподобався. Чекаю на наступний сезон, бо цікаво, як же ж воно там все буде далі.
Картковий будинок

Ось такими були мої мастхеви та фаворити літа 2017. Діліться в коментах, що вас особливо потішило або вразило влітку? Чи є у нас співпадіння? P.S. За посиланням можна дізнатись про моїх фаворитів літа 2016.