14 серпня 2017 р.

Улюблені youtube-блогери 2.0

Минулого року я писала пост про своїх улюблених youtube-блогерів. Сьогодні раптом зрозуміла, що мій списочок дещо розширився та поповнився ну дуже цікавими каналами, про які я просто не можу вам не розповісти. Отже, мої улюблені youtube-блогери версія 2.0.

Цікаві ютуб канали на які варто підписатись

На каналі Anna Via Makeup ви знайдете дуже класні макіяжні та косметичні відео, неймовірно приємну дівчину, яка надзвичайно красиво розказує про косметику та якісно монтує свої ролики. Аня живе в Празі, а все, що пов’язане з макіяжем - її красиве хобі. Абсолютно в кожному відео я знаходжу щось корисне для себе.

Улюблений б'юті канал з відео про макіяжі Anna Via Makeup


Всім фанатам iHerb стовідсотково треба відвідати канал AnnilyB BLOG. Анна живе у Греції, вона сертифікований фітнес-тренер та спеціаліст з харчування, любитель натуральних доглядових засобів, веган та iHerb'оголик зі стажем. Саме за рекомендацією Ані я придбала чудову сироватку та гель для догляду за шкірою навколо оченят від InstaNatural, про які вже розповідала в минулому пості.

Youtube-блогер з корисними порадами щодо покупок на iHerb


Любителям білоруської косметики має припасти до душі канал Анастасії lavgraf LAVBEAUTY, яка живе в Мінську. На цьому каналі Анастасія ділиться не тільки оглядами білоруської косметики, а також своїми б’юті знахідками з iHerb, закупами з AliExpress та розповідає, як вигідно замовляти з цих сайтів.
Канал з б’юті знахідками з iHerb та закупами з AliExpress


RealLeyla - це канал рідної сестри Мімі Айкон - Лейли, яка мешкає в Канаді. Тут цікаві для мене англомовні лайфстайл відео, щирі влоги, а також фаворити місяця. Мені дуже подобається спостерігати за родиною Лейли. В них є чому повчитись!

Ютуб канал Лейли, рідної сестри Mimi Ikonn


За рекомендацією Лізи Краснової підписалась на канал Hellena ROVER. Це класний, свіжий україномовний б’юті-канал, на якому Лєна ділиться своїми косметичними знахідками, мастхевами, фаворитами і навіть відверто розповідає про таку особисту річ, як брекети.

Україномовний б’юті-канал на youtube


Найсвіжіша знахідка - це позитивний канал Ganna Rogоzhinska. На своєму каналі Ганна щиро та цікаво ділиться враженнями від косметики, розповідає про життя в Польщі, куди переїхала приблизно 7 місяців тому з чоловіком та маленьким синочком. Але що мене ну просто зачаровує в цій дівчині, так це її прекрасна українська мова! Така красива, така співуча - просто насолода для вушок, адже мені завжди бракує якісного україномовного ютубу з цікавим та корисним контентом. Може, порадите ще когось?

Україномовний б'юті-блогер з Польщі


Зазначу, що канали Osia, Estonianna, ANTONplusANNA, Anastacia Kay, Slavabeautytips, RedAutumn, Mimi Ikonn та Liza Krasnova я продовжую дивитись як і раніше з великим задоволенням.

До речі, якщо цікаво, можу розповісти про свої улюблені канали для вивчення англійської та цікаві ютуб-канали зі спортивною тематикою.

Якщо не важко, поділіться, будь ласка, в коментах і своїми youtube-улюбленцями 💕