10 серпня 2017 р.

Позбавляємось синців під очима та дрібних зморшок: InstaNatural Eye Serum та Eye Gel Cream

На початку червня на сайті iherb я відкрила новий для себе бренд - InstaNatural. Добряче потестувавши засоби для догляду за шкірою навколо очей, спішу поділитись з вами своїми враженнями. Отже, сьогодні маємо огляд антивікової сироватки та гелю з гіалуроновою кислотою та рослинними стовбуровими клітинами від InstaNatural.
Огляд засобів для шкіри навколо очей від бренду InstaNatural Eye Serum та Eye Gel Cream

Антивікова сироватка для шкіри навколо очей InstaNatural Eye Serum Anti-Aging


Упакування. Сироватка міститься в баночці зі зручною піпеткою для дозування. Кількість продукту мене здивувала - 30 мл, адже я звикла, що подібні засоби частіше за все містять не більше 15 мл:
Антивікова сироватка для шкіри навколо очей InstaNatural Eye Serum Anti-Aging

Родзинка упакування - позитивна цитата:

Мудра цитата всередині упакування сироватки для очей

Склад у сироватки дуже цікавий. Головні інгредієнти:
  • вітамін С надає шкірі навколо очей пружності;
  • гіалуронова кислота для ефекту підтягування шкіри;
  • кофеїн, який знімає набряки та усуває темні кола;
  • пептиди, що заповнюють дрібні зморшки.
Сироватка з вітаміном С, гіалуроновою кислотою, кофеїном та пептидами

Також у складі наявні вітаміни Е та В3, араганова олія, астаксантин, олія шкірки грейпфрута, екстракти зеленого чаю та готу коли, а також багато інших корисностей:
Повний склад сироватки від InstaNatural

Продукт не тестується на тваринах.
Консистенція густа, яскравого помаранчевого кольору з неймовірно приємним ароматом апельсинів. Зовні за кольором нагадує мені обліпихову олію. До речі, у мене сироватка трохи фарбує шкіру, але цей ефект минає десь за півхвилини.

Консистенція помаранчевої сироватки для шкіри навколо очей
Фото з сайту instanatural.com

Нанесення. Продукт дуже економічний, бо цілком вистачає однієї краплі на обидва ока. Всмоктується миттєво. Наношу вранці та ввечері під крем.

Результат. Сироватка дійсно працює! Червень у мене був багатий на стреси, недосипання та постійну втому, тому я змогла перевірити дію в “бойових умовах”. Буквально після трьох днів використання я зрозуміла, що може й не треба давати консилера під очі? Дрібні зморшечки розгладжені, шкіра в тонусі, підтягнута, більш щільна та пружна, класно зволожена та висвітлена. Хіба не магія?

При всіх цих перевагах, відмінному складі та наявному ефекті, вважаю, що ціна на такий дієвий продукт цілком адекватна - посилання на InstaNatural Eye Serum.

Крем-гель для очей InstaNatural Eye Gel Cream with Hyaluronic Acid + Plant Stem Cells

Крем-гель для очей InstaNatural Eye Gel Cream with Hyaluronic Acid + Plant Stem Cells

Упакування. Eye Gel Cream упаковано в 15 мл пластиковий флакон із дуже зручним дозатором, який за допомогою легкого натискання ніжно видає потрібну кількість засобу. Обожнюю подібне упакування з “носиком”, бо це забезпечує необхідну гігієнічність:
Зручний дозатор гелю для шкіри навколо очей

Також в коробочці є цитата:
Упакування InstaNatural  Eye Gel Cream

Склад гелю багатий, натуральний та містить велику кількість активних компонентів, що дійсно працюють. Наприклад:
  • матріксіл 3000 - це потужний пептид, який зменшує тонкі зморшки на “гусячі лапки”, стимулює вироблення еластину та колагену;
  • гіалуронову кислоту, яка поновлює тургор та структуру шкіри;
  • стовбурові клітини рослин;
  • амінокислоти.
Активні компоненти гель-крему від InstaNatural

Також в складі присутня велика кількість екстрактів рослин і насіння, які позитивно впливають на шкіру:
Повний склад InstaNatural Eye Gel Cream


Консистенція та нанесення. Крем-гель має дуже легку текстуру без помітного аромату. Це скоріше гель, аніж крем. При нанесенні всмоктується миттєво, не лишає липкості чи блиску. Хоча мене дещо лякали відгуки про печіння під очима під час використання цього гелю, але я нічого такого не відчула. Дуже комфортний, використовую двічі на день після сироватки.
При взаємодії з косметикою не скочується впродовж дня.

Консистенція гелю для догляду за шкірою під очима
Фото з сайту instanatural.com

Результат. Окремо від сироватки я цей крем-гель не використовувала. Але скажу, що це просто комбо для тонусу шкіри, її гарного вигляду, а також потужна зброя проти синців під очима. Мені здається, що це ідеальне поєднання продуктів, щоб протидіяти старінню, якісно маскувати ці природні процеси та допомагати отримувати свіжий та відпочивший вигляд. Я дуже задоволена роботою цих малюків, особливо цього спекотного літа. Не завжди настільки дієві засоби мають таку дуже легку та невагому текстуру.
Але якби переді мною стояв вибір, або сироватка або крем-гель, я, певно, обрала б першу. Взагалі, мене приємно вразив бренд InstaNatural і я обов'язково продовжу з ним своє знайомство.

Отже, якщо шукаєте натуральності, легкого та дієвого засобу для догляду за шкірою навколо очей, щиро рекомендую придивитись до InstaNatural Eye Serum та Eye Gel Cream.

Гарного дня та ясного погляду!