19 грудня 2016 р.

У пошуках ідеального щоденника, або як я обирала свій ідеальний планер

Скільки себе пам’ятаю, зі мною завжди був якийсь блокнотик-щоденник, куди я записувала свої справи чи робила нотатки. Я трохи перепробувала паперових щоденників, поки не знайшла свій ідеальний. Отже, сьогодні розкажу, якими блокнотами я користувалась, що мені в них подобалось, а що ні, і на чому я врешті-решт зупинила свій вибір. Який він, мій ідеальний планер?
Ідеальний блокнот для ведення щоденника німецький Leuchtturm1917


Перший справжній “дорослий” щоденник я отримала у подарунок на День народження від своєї сестрички. Пам’ятаю, він був такий глянцевий, з мобілкою на обкладинці у пастельних біло-фіолетових кольорах, яка була водночас м’якою і пружною. На жаль, фото у мене не залишось, а знайти його гугл мені не допомагає, бо давно то було, ще коли я в універі навчалась… Пам’ятаю, що він був такий красивий, що я майже рік не могла наважитись щось в ньому писати ☺

Коли працювала в офісі, нам завжди на початку року дарували корпоративні датовані щоденники, які всередині були дуже стандартними, приблизно щось таке :
Стандартний датований щоденник для роботи

Не можу сказати, що мені завжди було зручно планувати зустрічі саме в них (для цього я використовувала аутлук), а от звичайний перелік завдань на день я там записувала. Однак та датованість мене завжди трошки бісила: я страшенний перфекціоніст, і мені аж болісно було залишати іноді по півсторінки порожніми, але й писати сьогоднішні справи на вчорашній сторінці я теж не хотіла… От так от все в мене не просто ☺
Отже, робочі справи планувала в аутлуці та робочому щоденнику, а особисті у мобільному додатку (тоді використовувала додаток Any.DO, який, до речі, дуже популярний на google-play і сьогодні).

Після переїзду та віддаленій роботі, питання придбання планера, в якому я би могла планувати свій день, робочі та особисті справи, стало дуже гостро. Після щільного дослідження терен Інтернету, мій вибір пав на солідний щоденник від українського виробника План Є:
Органайзер від українського виробника План-ЄКільця органайзеру План-Є
Фото з сайту plan-e.in.ua

Це дуже класний планер-нотатник, який складається зі змінних блоків із різними рівнями планування (річні плани, щоденні, формування різних списків), та обкладинки. Остання має безліч кольорових варіантів і виконана дуже якісно: після півтора року щоденного користування продовжує виглядати охайно. Так, я використовувала План Є більше року, бо купувала додатково змінний блок аркушів. Обкладинка також має кишеню для різних дрібничок, типу записок, візиток тощо. Механізм на кільцях працює добре. Цікаво, що можна обирати не тільки колір обкладинки, а й мову щоденника.  

На офіційному сайті представлений детальний мануал та поради щодо роботи з щоденником по всіх його розділах. Я лише покажу місячний та тижневий розвороти (фото з офіційного сайту виробника):

Місячний розворот планера План-Є
Тижневий розворот органайзера по днях та годинах
Фото з сайту plan-e.in.ua

Для себе я виділила деякі переваги та недоліки від користування План Є. Серед переваг, безумовно, це дуже цікаві розділи, наприклад, у блоці приватного планування (бажання та мрії у нестандартному форматі (див. фото нижче), важливі події дня, тижня та місяця):
Розворот щоденника, що містить мрії та бажання
Фото з сайту plan-e.in.ua

Також серед переваг не можу не відмітити красивий, солідний та помітний дизайн, можливість вибору мови та індивідуальної обкладинки.
Недоліками в користуванні для мене стали кільця щоденника, його вага та “об’ємність”. Особисто мені не зручний такий формат сторінок та щоденне погодинне лінування, а також ціна (з обкладинкою вона становить 690 грн, без - 370 грн).

Продовжуючи шукати більш підходящу для себе систему, рівно рік тому я натрапила на авторську колекцію щоденників і вирішила переробити новий змінний блок План Є та підлаштувати його більше під себе. Я знайшла в інстаграмі аккаунт planer_pod_zakaz, авторка якого, як ви здогадались, виробляє власноруч планері під замовлення. Мені дуже сподобались деякі ідеї:
Сторінка "Звичні справи" у щоденнику по днях тижняСторінка "Звичні справи" у щоденнику planer_pod_zakaz
Б'юті-рутина: сторінка "догляд за собою" в органайзері-планері
Фото з інстаграм-аккаунту @planer_pod_zakaz

І от коли я вже почала робити свої “розробки” для майбутнього щоденника, я дізналась про ту саму просту і ідеальну для мене систему Bullet Journal.
Я дуже задоволена простотою, яку дає мені в купі з цією системою лаконічний німецький блокнот Leuchtturm1917 у крапочку, який я теж отримала у подарунок на свій день народження ☺
Блокнот Leuchtturm1917 у крапочку

Сьогодні це мій вірний помічник, у якому зосереджена значна частина мого життя. Я обожнюю писати на папері і обожнюю той простір, який дає мій Leuchtturm1917. Цей класичний блокнот формату А5 має тверду обкладинку, 249 пронумерованих сторінок приємного кремового відтінку, таблицю для заповнення змісту (а це дуже важливо для Булет Джорнал), а також 8 перфорованих відривних аркушів, внутрішню кишеню, закладку-ляссе та еластичний фіксатор-резинку:
королівський синій Leuchtturm1917

Майже не забула, Leuchtturm1917 також має наклейки для позначення, які можна наклеювати як всередині, так і на корінець щоденника для зручності зберігання та архівування (раптом ви назбирали купу таких Leuchtturm-ів ☺).

Загалом, це чудове якісне виконання блокноту, у якому дуже зручно писати, планувати, робити нотатки, чи навіть малювати, бо він чудово повністю розгортається. Отже, я знайшла свій ідеальний планер і найближчим часом (а може і взагалі) мої пошуки припинено☺

P.S. Коли я вже майже підготувала цей матеріал, випадково натрапила на огляд Супер-органайзера від проекту Пошуршимо?. Мені сподобалось структурування цього щоденника, деякі ідеї можна взяти собі на примітку (особливо мене вразили сторінки тижневика - ну дуже все продумано!). Але все ж таки зупиняє м’яка обкладинка та кільця на блокноті...

А які планери або щоденники Вам до душі?