2 грудня 2016 р.

Бюджетні матові помади Golden Rose: враження та свотчі

Тренд на матові помади свого часу не пройшов повз мене і навесні я придбала собі декілька відтінків бюджетної косметичної марки Golden Rose: Velvet Matte Lipstick та Matte Lipstick Crayon. Чим вони відрізняються та про мої враження від використання цих продуктів розкажу далі детально.
Бюджетні матові помади Golden Rose
На свотчах, приведених нижче, може здатись, що я продублювала останній відтінок. Але це не так. Я маю помадки у наступних відтінках:
  • Velvet Matte #02, #07, #12
  • Matte Lipstick Crayon #10
Свочті Golden Rose Velvet Matte #02, #07, #12  та Matte Lipstick Crayon #10
Саме остання у вигляді олівця є практично стовідсотковим аналогом по кольору до Вельвет Мат у відтінку #02, яка, можливо, трохи тепліша, тоді як помада-олівець #10 має синьо-фіолетовий підтон. А от за текстурою ці два продукти відрізняються набагато більше.

Помади тримаються добре, але не застигають, тобто вони не супер-стійкі. Каву витримають, а от перекус з чимось жирненьким навряд чи. Дають вельветовий полуматовий фініш.

Не знаю, як кому, але мені Velvet Matte при звичному використанні нещадно висушує губи, якщо її намагатися проносити увесь день. Я через кілька годин починаю суттєво відчувати ці помади і завжди прагну їх стерти.

Ось приблизно як виглядають помади Velvet Matte та Matte Lipstick Crayon на губах:
Як матові помади Velvet Matte та Matte Lipstick Crayon виглядають на губах

Холодний відтінок #07 наноситься найсухіше зі всіх помадок. Хтось називає цей відтінок нюдовим, але для мене він якийсь занадто рожевий і при щільному шарі на губах виглядає якось дешево. Єдине, як я можу його носити, так це в якості тінту. Коли наношу помаду пальчиком легкими вбиваючими рухами, отримую не дуже щільне покриття і тоді колір не дратує, а пасує ☺

Помада #12 має красивий світло-винний колір, дещо теплуватий. Оскільки я ще не знайшла свою ідеальну червону помаду, Velvet Matte #12 стала чудовим вечірнім варіантом. На день занадто яскраво, як на мене, а от ввечері саме те. До речі, ця помада, на відміну від попередньої, наноситься дуже м’яко і приємно.

Щодо відтінку #02, то це така “припилена троянда”, дуже благородний спокійний, але насичений та помітний колір, який можна використовувати на щодень.

Відтінок #10 Matte Lipstick Crayon був мега-популярним, бо змогла я його придбати лише с другої чи третьої спроби. Це красивий пудровий рожево-ліловий колір (або, як кажуть, “темна варіація припиленої троянди”), який візуально вибілює зуби, бо має фіолетовий підтон. Ідеальний на осінь! Грифель має вдалий розмір, яким легко чітко вимальовувати контур губ.

Ця матова помада у вигляді олівця має вельветово-сатиновий фініш та кремову, навіть вершкову текстуру, приємна на губах і зовсім мені їх не висушує!  Саме цю помаду від Golden Rose я можу носити увесь день та зовсім її не відчувати на губах. Добре тримається, не забирається у складки губ та не злазить з них шматками. Навпаки, сходить дуже поступово, лишаючи трохи пігменту.
Малесенький недолік -  помаду-олівчик треба підточувати.

Отже, серед переваг матових помад від Golden Rose відзначу наступні:
  • бюджетна ціна (на сьогодні 45 грн за помаду-олівець вагою 3,5 г і 49 грн за Вельвет Мат, що важить 4,2 г);
  • неймовірно багатий вибір кольорів та відтінків (лінійка Velvet Matte має палітру в 34 різних відтінки, а Matte Lipstick Crayon - 21);
  • насичений колір та чудова пігментація;
  • не сухі, добре наносяться, легко ковзачаючи;
  • не розмазуються та не розтікаються;
  • чудова стійкість;
  • приємний, ледь помітний ванільний аромат (у помади-олівця він більш виражений).
Matovi pomady  Golden Rose.JPG
Якщо підсумувати, то матові помади Golden Rose, як на мене, дуже непогані на свою вартість. Особливо тішусь, що виробник розробив більш “м’яку” і комфортну версію у вигляді олівця. Саме останньому я і надаю перевагу.

А ви любите матові помади? Чи користувались Golden Rose?