18 вересня 2017 р.

Автономний режим блогу найближчі два тижні: чого чекати від makeupyourmindez?

Я люблю вересень не тільки через те, що стає легше дихати, а спека відступає з міста аж до наступного літа. А ще й за те, що це час відпустки, подорожей та нових вражень. Найближчі два тижні блог функціонуватиме в автономному режимі, адже я заздалегідь підготувала для вас кілька цікавих (сподіваюсь) постів. Отже, чого чекати від makeupyourmindez в ці два тижні?

Спершу хочу сказати, що я відповідатиму на коменти, але, можливо, не так оперативно, як завжди. Але все-все читатиму обов’язково.

Щоб вам не було нудно, я запланувала вихід наступних постів:
  • спортивно-книжковий, де буде викладено основні ідеї та думки із книжок серії The New Rules of Lifting;
  • косметичний - огляд бюджетної нюдової палетки від Essence All About Nudes;
  • і трошки теорії кулінарії й смачних рецептів (поговоримо, чим відрізняються мафіни від кексів та капкейків, та що таке мафінс мікс формула).

Аби не пропустити жодного оновлення блогу makeupyourmindez, не забудьте оформити підписку по e-mail, або, якщо користуєтесь bloglovin, підписатися на бложик там. Все це можна легко зробити у верхньому правому куточку:
Як оформити підписку на блог

Нагадаю, що пости про:
  • спорт та тренування можна знайти за тегом fitness,
  • смачні та прості рецепти зібрано в колекцію yummy,
  • огляди книжок під тегом books,
  • а все про планування і роботу мозку відповідно за мітками planning та mind.

Ну і щоб ви зовсім не нудьгували, можна підписатись на мій інстаграм. Там планую бути більш-менш активною, та ділитись красивими та надихаючими фотографіями з нових та цікавих місць. Я в інстаграм nmamonova.

До речі, якщо не маєте профілю в цій соцмережі або бажання підписуватись (таке теж буває, я розумію), нові фото з instagram як і раніше транслюватимуться праворуч у верхній частині блогу у віджеті LATEST ON INSTAGRAM (але лише у веб-версії, у мобільній, на жаль, цього віджета не видно):
Де побачити мої фото з інстаграму

Повернусь із новими враженнями, емоціями та змінами, адже подорожі завжди нас трошки замінюють.

Майже не забула! Розповіді та фотопости про попередні подорожі можна знайти за тегом travelling. Час відкривати світ ✈️✈️✈️
Наші подорожі

На цьому все. Побачимось за два тижні! Яскравого та незабутнього всім вересня!