11 вересня 2017 р.

Фу чи вау? Покупки за блогерськими рекомендаціями

Ну зізнайтесь, хто не робив покупки під впливом блогерів? Я робила. Частіше за все, вони видаються вдалими, але бувають й промахи. Cьогодні розповім, що я придбала цього літа за рекомендаціями блогерів, що мені сподобалось, а що я зовсім не зрозуміла.
Що я придбати за рекомендаціями блогерів

Ополіскувач для рота ZUBB виявився непоганим, але тільки зі смаком барбарису. Версія із грейпфрутом, як на мене, занадто солодка і через це неприємна. Спеціально бігати шукати це продукт не буду, але при наступному замовленні на parfums.ua кину до кошика варіант із корицею.  
Ополіскувач для рота ZUBB з барбарисом, лимоном та м'ятою

Крем для обличчя Равлик від майстерні “Зілля Мавки” дуже сподобався моїй шиї та зоні декольте. Іноді також використовую на обличчя. Дуже приємний кремчик, купила вже третю! баночку. Чому? Написала це в огляді про український равликовий крем.
Крем для обличчя Равлик від майстерні “Зілля Мавки” українського виробництва

Зовсім не зрозуміла захоплених відгуків на крем для рук з кокосовою олією Dr. Sante. Крем як крем, нічого надзвичайного. І не погоджусь з тим, що після нього відразу не залишається масних відбитків, як було написано в багатьох оглядах. Залишається, ще й як.
Крем для рук з кокосовою олією Dr. Sante та душ-пілінг для тіла Uterra з гуараною та зеленим чаєм

Також не розділяю позитиву від душ-пілінгу для тіла Uterra з гуараною та зеленим чаєм. Можливо, інші продукти бренду й класні, але душ-пілінг мені не сподобався зовсім. Шкірі було з ним некомфортно, наче він погано змивається і лишає після себе неприємні відчуття плівки. Скрабуючі частинки для мене зам’які. Люблю або жорсткіші, або краще вже ніяких.

Тканинні маски Тоні Молі - моя любов. Раніше я казала, що зовсім не люблю тканинних масок. Та, виявилось, це неправда. Люблю, але тільки такі, що не лізуть на шию і не стікають струмком з обличчя. От Tony Moly I'm Real Mask Sheet мені догодили. У мене були з чайним деревом та з гранатом із водянистого типу, та makgeolli (маколлі?) з молочного. Особливої різниці між ними я не помітила, але чомусь здається, що гранатова сподобалась найбільше. Всі маски чудово зволожують, надають шкірі відпочившого вигляду та свіжості.
Використовувала кожну з них двічі. Зберігаю в горизонтальному положенні в холодильнику. Обов'язково купуватиму знову.
Tony Moly I'm Real Mask Sheet з зеленим чаєм, гранатом, маколлі

М'які очищаючі смужки від NIVEA - це поки що найкрутіші смужки проти чорних цяток, які мені траплялись. Хоча з брендом мені важко подружитись, цей продукт приємно вразив. Так, ціна не така бюджетна, як хотілося б, але після них не виникає жодного бажання купувати смужки Via Beauty, яких повно в Єві.
М'які очищаючі смужки від NIVEA від чорних цяток

Матуючий крем від Acure - це розчарування мого літа. Детальніше про писала в огляді Матуючий крем, що зволожує.
Огляд на матуючий зволожуючий крем від Acure

У Оксани Fairyland of Beauty та Олі Life is wonderful побачила позитивні відгуки на серію для жирного волосся O'Herbal Mentha Piperita. Поки що придбала собі тревел-версії по 75 мл шампуню та кондиціонеру і можу сказати, що точно буду купувати повноразмірний варіант. Миття волосся з цими засобами саме задоволення, бо, як виявилось, я люблю відчувати аромати м'яти та ментолу під час цього процесу.
Серія для жирного волосся O'Herbal Mentha Piperita

А от розчаруванням став шампунь Cryo Cosmetics з ялівцем, який теж призначений для жирного типу волосся. Зовсім не підійшов для мого волосся: бруднилось воно ще більше, ніж зазвичай, а розхід виявився просто величезним. Я розумію, що то натуральний продукт, що волосся має звикнути… Але за майже місяць використання дива не сталось, лише погіршення. Не готова я терпіти далі та чекати, доки він запрацює. Тому точно не куплю, краще буду насолоджуватись м'ятним шампунем від O'Herbal (може теж треба було спробувати з активною олією м'яти та розмарину?).
Шампунь Cryo Cosmetics з ялівцем та Гель для душу на Кріо-Біо-Активних оліях евкаліпту, розмарину та меліси

Гель для душу на Кріо-Біо-Активних оліях евкаліпту, розмарину та меліси теж від Cryo Cosmetics в принципі нормальний. Шкіру очищує добре, не пересушує, не лишає плівки чи інших неприємних відчуттів або дискомфорту. Але зовнішній вигляд того гелю кожного разу змушував мене мружитись. Це така зелена субстанція майже без запаху (я зовсім не чую ні евкаліпту, ні розмарину, ні меліси), яка мені, чесно кажучи, нагадує болото. Ну от такі дурні асоціації. Сьогодні на ринку доглядової косметики є з чого вибрати, тому буду шукати щось більш підходяще для себе. От якби не той вигляд та більш відчутний аромат, можливо, купила б знову.

Моя любов - то зволожувальна сироватка з гіалуроновою кислотою від Агор - Agor Hyaluron 35+, яку вже купила вдруге. Про неї дізналась від Катюші Sweetberries, за що їй величезне дякую! Класний продукт українського виробника:
Зволожуюча сироватка з гіалуроновою кислотою від Агор

Ще вдруге купила від Агор мінеральний дезодорант для панянок. Використовую після процедури епіляції. Він чудово заспокоює шкіру та має найнатуральніший склад, який тільки можна вигадати. Детальний огляд теж можна подивитись на sweetberries.space.
Агор мінеральний дезодорант для панянок

На загальне фото не потрапили два продукти також від Agor, якими я зараз користуюсь. Це тонік-гідролат лаванди, який наношу в тандемі із гіалуроновою сироваткою, та порошковий засіб для щоденного очищення шкіри (як зараз їх називають - убтан).
Гідролат дуже насичено пахне лавандою, але я ще не зрозуміла, чи не занадто для мене? Наче й люблю лаванду, але тут занадто сильно її відчуваю. І розпилювач “плює” таким відчутно сильним напором. Ну, я тільки почала користуватись, тому висновки робити рано. Але точно спробую ще щось з цієї серії.
Гідролат та убтан від Агор

А от Agor Herbal Clean Щоденне очищення №5 мене не так сильно вразило, як я сподівалась. Не зовсім зручний для мене формат: треба зробити з порошка “жижу”, розбавляючи його водою, та наносити на обличчя. Детальніше про убтани Агор можна почитати у Файної Сови Оксани.
Але все ж таки мені більше подобається очищення в два етапи з моєю homemade гідрофільною олією. Пори очищуються так само, а процес приємніший. Хоча маю зазначити, що шаманити подібним чином з альгінатними масками, я люблю. До речі, у Агор також класні альгінатки, які я із задоволенням юзаю.

Про журбинку у вигляді рум’ян Флормар P115 писала детально в пості про бронзери та скульптори. Не рекомендую і купувати не буду. Мабуть, найбільше розчарування серед блогерських рекомендацій. Найбільше не за ціною (вона дуже бюджетна), а за сподіваннями.
Рум’яна Флормар P115

Майже не забула! Не покладаючи великих сподівань, за рекомендацією авторів krasivey.com купила одноразову маску с козиним молоком від Ziaja. Хоча я з брендом не особливо дружу, як і з Nivea, але ця масочка в саше класно мене виручила під час подорожі. Після використання шкіра стала більш зволоженою, свіжою, пружною та приємно-оксамитовою на дотик. Куплю знову обов'язково, тим паче, що вона завжди доступна в той же Єві.
Маска для обличчя Ziaja Козине молоко

Ось такі мої враження, здебільшого про доглядові продукти, які були популярними в українських блогах за останні півроку.

А що ви використовували з цього переліку? Збігаються наші думки чи є зовсім протилежними?