22 жовтня 2017 р.

Beauty в Європі. Чеська Sephora та покупки в DM і Rossmann

Під час нашої європейської відпустки я зробила мінімальні beauty-закупи та відвідала Сефору в Празі. Сьогодні трошки розповім про моє “Beauty в Європі”, тобто поділюсь враженням від чеської Sephora та покупками в dm і Rossmann.
Чеська Sephora та покупки в DM і Rossmann

Моїм відносно давнім косметичним бажанням, яке неможливо реалізувати в нашій країні, були лаки для нігтів від Essence Colour boost high pigment nail paint. За офіційною інформацією, їх можна купити в Європі та Росії, але в Україні знайти нереально. Тому першим косметичним придбанням стали лаки з цієї серії у відтінках 09 Instant Passion та 10 Instant Adventure:

Палітра відтінків Essence Colour boost high pigment nail paint

Ці лаки відрізняються стійкістю та шаленою пігментацією, яка дозволяє наносити їх в один шар! Це дуже заощаджує час, справді. Виглядають на нігтях дуже класно, але зауважу, що реальний колір темніший, ніж здається в баночці:
Essence Colour boost у відтінках 09 Instant Passion та 10 Instant Adventure.

І як же ж я шкодую, що зовсім забула про відтінок 07 і не купила його. Отже, якщо десь на стендах Ессенс побачите Colour boost high pigment nail paint - щиро рекомендую спробувати. Вони справді класні!
Палітра відтінків Essence Colour boost

Купувала в Будапешті в мережі dm. Ціна - 649 форинтів (приблизно 66 гривень на сьогодні).

Але насправді мене підкорили навіть не ці чудові лаки. Я зовсім не очікувала, що буду в такому шаленому захваті від доволі бюджетного крему для рук Balea Urea Handcreme, в складі якого присутній великий відсоток сечовини - 5%.
Бюджетний крем для рук Balea Urea Handcreme

Balea - це власна торгова марка німецької мережі дрогерій dm. Купили ми цей крем спочатку випадково, коли шукали щось універсальне та цікаве для рук та п’яточок на час поїздки. Оскільки ми летіли доволі бюджетно, то шампунь, кондиціонер, зубні пасту, гель для душу та крем для рук купували вже на місці (детальніше про планування поїздки я вже писала). І як же ж мене вразив цей крем, що я перед від'їздом вже в Празі купила ще один.

Окрім 5% сечовини, що відома своїми зволожуючими властивостями, в складі присутнє масло ши. Крем має легку текстуру, вбирається дуже швидко. Дійсно швидко і дійсно не залишає масних відбитків майже одразу (а не так, як крем від Dr. Sante, про враження від якого можна прочитати ось тут).

Запах доволі солодкий, може навіть трохи приторний, але мене це зовсім не дратує, бо це тепер сильна асоціація та спогади про відпустку. До речі, цей запах через деякий час зовсім зникає.

От чесно, я зовсім не сподівалась отримати такий класний ефект від цього крему. До того ж, щось подібне з сечовиною я колись купувала в Watsons - ISANA Intensiv 5 % Urea (Isana - це власна торгова марка дрогерій Rossmann). Так от ісанівським кремом я залишилась зовсім не задоволена, бо відчувала щільну плівку на шкірі. Хоча склади цих кремчиків дуже схожі.
Balea Urea Handcreme та ISANA Intensiv 5 % Urea

Порівняння складу кремів для рук з 5% сечовини від Balea та ISANA
Порівняння кремів з Urea від Balea та ISANA

От тепер бачу відмінність: в Балеа сечовина стоїть в складі перед гліцерином, а в Ісани навпаки. До того ж, масло ши також вище до початку та й самих компонентів менше.

Після ж Balea Urea Handcreme рученята добре зволожені, м’які та ніжні. Шкода, що він не доступний в Україні… Тому теж дуже рекомендую спробувати, якщо потрапите до мережі dm. Для мене тепер такий сувенір набагато крутіший, ніж магніти))

В Будапешті Balea Handcreme Urea, 100 ml коштує 299 форинтів (30 гривень, або 0,97 євро), а в Празі - 29,90 крон (36 гривень, або 1,17 євро).
Взагалі, якщо порівнювати дрогерії dm та Rossmann, то мені здалось, що вибір в dm набагато ширший серед асортименту однієї марки (тобто стенди більш різноманітні). Цікаво, що ані в Росмані, ані в ДМ я не побачила стендів з косметикою Catrice.

Також спробувала нарешті славнозвісний коректор від Maybelline Age Rewind у відтінку Light, який коштував в dm 149 крон (5,82 євро). На жаль, цей “лайт” виявився для мене темнуватим і не дуже мені підійшов. Старенький улюбленець від Paese маскує мої синці набагато краще. Але той пухнастий аплікатор у Age Rewind дуже м’якенький і приємний в використанні.
Консилер Maybelline Age Rewind

В Rossmann я придбала собі ще туш-гель для брів від Essence Make me brow gel mascara у відтінку 01 blondy brows. Так, я знаю, що цю марку можна легко придбати в інтернет-магазині й у нас, але робити замовлення заради одного гелю якось нелогічно. А от спробувати його дуже хотіла, тому й купила його за 75 крон (приблизно 90 гривень). Зараз активно ним користуюсь і вже скоро зроблю пост-порівняння аж п’яти(!) гелів для брів від різних виробників. Отже, stay tuned, тобто, не перемикайтесь ☺
Гель для брів Essence Make me brow gel mascara

В Sephora я не планувала нічого купувати, лише хотіла відчути деякі аромати. Мені вдалось як то кажуть “послухати” цитрусові аромати Clémentine California від Atelier Cologne та Guerlain Aqua Allegoria Bergamote Calabria:
Clémentine California від Atelier Cologne та Guerlain Aqua Allegoria Bergamote Calabria

Стійкість в них однакова, я би сказала середня. Це дуже легкі та свіжі аромати на літо. В Bergamote Calabria бергамот приємний, не синтетичний, але відчувається достатньо сильно. А Clémentine California через деякий час, коли певна “соковитість” зникає, починає нагадувати дорогий гель для душу. Ну, ви зрозуміли, що я не дуже вмію описувати аромати ☺

Взагалі, та Сефора в Празі виявилась дуже маленькою, навіть тісною для тієї купи народу, яка туди забігає. Але це зрозуміло, бо знаходилась вона на туристичній вулиці Václavské nám.

Ось таке в мене вийшло міні-beauty в Європі. Поділіться в коментах, будь ласка, що косметичного ви привозите з відпустки? Дякую.