5 вересня 2016 р.

Рецепт до сніданку: грінки з яблуками в духовці

Ой, здається мені, що цей тиждень на блозі буде кулінарним. Тому сьогодні ділюся оригінальними запеченими бутербродами з яблуком, себто грінками, які чудово смакуватимуть на суботній або недільний сніданок, чи на полуденок.

Рецепт до сніданку: грінки з яблуками в духовці


На 10 грінок з яблуками нам знадобляться:
  • яблука - 7-8 штук;
  • батон;
  • цукор - 100 грамів (я брала лише кілька чайних ложок і додала трохи ванілі);
  • вершкове масло - 100 грамів (я знову зменшила кількість і взяла лише 40 гр);
  • яйце - 1 шт;
  • кориця - 1 столова ложка (половину грінок залишила без кориці, тому на фото бутіки різні).

Приготування

Розтопити вершкове масло, батон нарізати скибочками. Яблука необхідно помити, почистити від шкірки, очистити всередині і натерти на крупній тертці (я ще збризнула лимонним соком, щоб не потемніли). Потім потрібно приготувати «фарш». Для цього висипаємо в подрібнені яблука цукор, вбиваємо яйце, додаємо корицю і перемішуємо. Далі змащуємо розтопленим вершковим маслом кожну скибочку хліба. Потім викладаємо на батон солодку начинку і ставимо грінки з яблуками в духовку. Готуємо при середній температурі 15-20 хвилин.

Хліб стає трохи хрустким, а начинка приємно підсихає. Смак у грінок виходить ну дуже особливим! Смачного!

Смачний сніданок: кава та грінки, запечені в духовці з яблуками

2 коментарі:

  1. от я би ніколи не додумалась до такого сніданку. хоча булочки і пиріжки з яблуками просто обожнюю, і мама мого чоловіка готує їх спеціально для мене :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я сама, коли натрапила на цей рецепт, трохи сумнівалась в кінцевому результаті) Але все вийшло дуже смачно))
      Я теж обожнюю пиріжжки з яблуками! А ще з вишнею) Ну от, захотілося їсти ☺

      Видалити