21 вересня 2016 р.

Навіщо потрібні силові тренування для жінок?

Певно, не існує на світі жінки, яка б не мріяла гарно виглядати та притягувати до себе захоплені погляди. Однією з можливостей отримати гарне тіло є фізичні вправи. Але виникає питання, яку ж з видів активності обрати і як тренуватись? Сьогодні поділюсь думками стосовно цього питання та деяким своїм досвідом в сфері фітнесу.
Необхідність силових тренувань для здоров'я і краси жінки

В тренажерну залу я потрапила 5 років тому і можу сказати, що то було одне з найкращих моїх рішень. Сьогодні гантелі, штанги та млинці є невід’ємною частиною мого життя. Я навіть не дивилась у бік шейпінгу, аеробіки чи інших групових занять, бо то однозначно не моє. Та і ритмічні рухи не зможуть забезпечити ті необхідні мені пропорції для гармонійного тіла. Так, можна зігнати зайвий жир, але еластичні м’язи так навряд чи можна отримати.
Тренажерний зал допоможе отримати фігуру своєї мріїРегулярні тренування в тренаженці допоможуть виліпити ідеальне тіло

Що нам дає силовий тренінг

Під час фізичних вправ природнім чином виділяється так званий гормон молодості (гормон росту), секреція якого з віком, на жаль, знижується. Цей гормон відповідає за укріплення імунітету, омолодження, зменшення жиру, збільшення росту м’язів.  
Також після гарного тренування з залізом значно прискорюється обмін речовин, що також допомагає організму ефективніше спалювати жир.
Саме тренування з обтяженнями є найкращим засобом “виліпити” фігуру своєї мрії, отримати пружне тіло без зайвого жиру та красиві пропорції.
Коли я прийшла в тренажерну залу, то важила лише 49 кг (мій зріст 170 см). Сьогодні моя вага 54-55 кг і мені дуже подобається те, як змінилась якість тіла.  

Чому я зі всіх видів активності найбільше люблю силове тренування?

По-перше, мені це допомагає досягти ідеальної та довершеної в моєму розумінні фігури. А по-друге, воно має потужний психологічний ефект - допомагає повірити в себе. Важко описати словами ті відчуття, коли ти навішуєш на штангу ще по одному “млинцю” з кожного боку і розумієш, що зараз тобі належить зробити те, що ще кілька тижнів тому здавалося неможливим. Ти ставиш перед собою мету і коли досягаєш її, розумієш, що можеш все! Це неповторне відчуття, яке дає колосальні моральні сили, на те, щоб жити і долати всі труднощі. От хтось мудро помітив, що “важко зламати того, хто кожен день ламає себе сам".

Зауважу, що я не є якоюсь фітнес-”гурою”, або таким собі фріком. Сьогодні я скоріше fitness-addicted в адекватному розумінні. Так, я слідкую за своїм харчуванням, заздалегідь планую раціон, але не бачу нічого смертельного, наприклад, в вершковому маслі або борошні. Так, я обожнюю займатись в тренажерній залі чотири рази на тиждень і пропуск тренування мені важко перенести як морально, так і фізично. Але якщо я відчуваю, що не відновилась, що погано себе почуваю, то краще залишусь вдома і відпочину. У всьому має бути баланс і гармонія! Але не плутайте це з елементарними ліньками =)

Я дійсно кайфую від подібних фізичних вправ і ні на що не проміняю свою порцію ендорфінів після якісного тренування в фітнес-залі.

Багато чую про те, що можна “перекачатись”, навіть лише доторкнувшись до тієї  штанги або гантелі. Але я впевнена, що, навпаки, штанга - найкращий друг дівчини. Дуже дивуюсь, коли дівчатка запевняють мене, що тренажерна зала і залізо - то для чоловіків або бодибілдерш, які грають страшними м’язами на сцені. Та зрозумійте ж врешті решт, що без відповідної фармакологічної підтримки та дійсно важких тренувань ніяка жінка не стане схожою на чоловіка!
Ось мої “наслідки” тренувань в джимі:
Наслідки тренувать в тренажерній заліОсь що буває, якщо дівчині присідати зі штангоюТіло після 5 років занять фітнесом

Я ні в якому разі не агітую за тренажерну залу, але від щирого серця рекомендую хоча б спробувати такий вид фітнесу. Дуже раджу на початку займатись з професійним тренером, який допоможе з правильною технікою виконань вправ. Не марнуйте час, бігаючи по біговій доріжці, зверніть увагу на “залізо”. Просто худе тіло, висушене дієтами та кардіонавантаженнями, ніколи не зможе змагатись із тонусом підтягнутих м’язів.

Здоров’я всім і краси!