30 листопада 2016 р.

НЕкосметичні фаворити осені / Autumn Favorites

Осінь скінчилась, вже незабаром Новий рік, тому час підводити деякі підсумки. Сьогодні поділюсь з вами своїми некосметичними фаворитами цієї осені. Що мене приємно вразило, здивувало та полюбилось восени цього року, читайте далі.
Autumn favs

Безсумнівно, першим фавортитом є наша з чоловіком подорож до Західної України. Відвідувати нові місця, планувати поїздки я просто обожнюю, а ця відпустка видалась багатою на нові враження та красиві місця. Детальніше про все можна прочитати по тегу travelling.
Кам'янець-Подільська фортеця та Чернівецький університет

Оскільки подорожували ми лише з невеликими рюкзаками, а погода під час відпустки була по осінньому нестабільною (вранці могло бути +9, в вдень +21), необхідно було продумати свій “походний” гардероб, щоб було комфортно. Я безмежно вдячна своєму наступному фавориту - ультратонкому компактному пуховику від японського виробника Uniqlo. Це геніальна придумка! Він надзвичайно легкий, дійсно компактний та тонкий, але при цьому дуже теплий. Взимку цей пуховик з легкістю можна одягати під верхній одяг у якості додаткового теплого шару.
Ультратонкий пуховик Uniqlo, колір Navyультратонкий компактний пуховик від японського виробника Uniqlo
Я мріяла про нього десь два роки і от нарешті він мій! На жаль, офіційно компанія не представлена в Україні, тому довелось так довго чекати.

Корисним придбанням цієї осені була ортопедична подушка від українського виробника Sonex. Ця напрочуд дивна форма, яка складається з п’яти секцій, ідеально мені підійшла. Я забула, що то таке, коли вночі німіють плечі.
Ортопедична подушка SonexОртопедична подушка від українського виробника Sonex

Улюбленим фільмом осені оберу Доктора Стренджа. Я взагалі то не дуже люблю фільми про супергероїв, зроблені по коміксах. Але ця стрічка мене вразила своїми візуальними ефектами: приголомшливі перевертання реальності на 360 градусів… То треба було бачити! Видовищно.

Серіал осені - Картковий будинок. Нарешті я до нього добралась ☺ Кевін Спейсі в ролі Френсіса Андервуда просто неперевершений!

Книга, яку я буквально проковтнула, це, безумовно, Дівчина у потягу. Це та книжка, через яку я не лягала спати, доки не дочитаю. Зізнаюсь, зі мною такого майже ніколи не було. Зазвичай, при вечірньому читанні я починаю куняти і засинати дуже швидко. Про цей твір детально писала в останньому книжковому пості.

Доктор Стрендж, Картковий будинок, Дівчина у потягу - фаворити осені 2016

Щодо музики, то тут в мене аж три фаворити. По-перше, я відкрила для себе…. Леді Гагу ☺ От тільки не смійтесь. Я прекрасно знала, що є така виконавиця, що то дуже епатажна особистість, але ніколи не особливо цікавилась її творчістю. Для мене стало досить великою несподіванкою, що Стефані Джоанн Анджеліна Джерманотта, а так насправді звуть Леді Гагу, сама пише пісні, в тому числі її матеріал був використаний Fergie, Pussycat Dolls і Britney Spears. А ще Lady Gaga потрапила в Книгу рекордів Гіннесса. До того ж, в неї дуже класний голос:

У листопаді Metallica потішила новим альбомом «Hardwired…To Self-Destruct». Я “розпробувала” їхній сингл Moth Into Flame. Дуже і дуже круто, як на альбом після восьмирічної перерви.
Ну а слухати нові пісні мені допомагал шведський сервіс потокового відтворення музики Spotify. Реально крута штука, бо він має у легальному доступі продукти багатьох лейблів. Там можна і плейлисти складати, і радіо слухати ну і каталог з 20 млн пісень приємно вражає.
Сингл Metallica Moth Into Flame з нового альбомушведський сервіс потокового відтворення музики Spotify


Страви осені - це, звичайно ж, гарбузові! Ох, як я відірвалась: і суп-пюре з гарбуза готувала, і різноманітну випічку, і гарбузове-фрі. Смакота! Також додам до цього пункту банош, який я куштувала в Мукачево. Ох и добра каша! Вдома роблю щось схоже: варю на молоководі кукурузну кашу, притрушую зверху тертою моцарелою та смакую з яйцем. Ну, майже як у мукачевському Графському дворі))
Гарбузовий суп-пюре, гарбузове фрі та банош

Досить випадково знайшла, поки що ідеальну для себе, каву - Ambassador "Adora". Робили з чоловіком замовлення на Розетці і випадково побачили по акції ту каву. От не думала, що вона буде така… така смачна для нас! Все, як ми любимо - насичений густий смак, без кислинок-гіркинок, з приємним післясмаком, але без особливого аромату. Хоча за ту вартість, відсутнісь аромату я їй пробачаю.
Кава в зернах Ambassador Adora

Та смартфоні майже всю осінь у мене були ось такі обої-заставки:
Осінні шпалери для смартфонуОсінні шпалери на телефоні
Наша, місцева осінь не потішила такою красою, отже я милувалась лондонськими пейзажами на телефоні.

Додатком, який я для себе відкрила, став Headspace (у нього також є й веб-версія). Щоранку треную в собі усвідомленість та намагаюсь бути більш сконцентрованою на тому, що роблю. Планую про цю програмку зробити детальний пост-огляд.
Тренування концентрації та усвідомленості за допомогою додатка Headspace

Не можу не додати до списку фаворитів блогерів, яких відкрила для себе цієї осені (і кожень день продовжую відкривати нових дівчат-блогерок): Стефанію з Persimmon Pie, Олю Bright ♥ clue та Файну Сову Оксану)))


Ось такий величезний список моїх НЕкосметичних фаворитів осені. А що Вас особливо потішило восени 2016-го?