27 червня 2017 р.

Безпечне літо з La Roche-Posay. Огляд сонцезахисних засобів із серії Anthelios

Після довгих міркувань та допитувань багатьох дівчат щодо, на початку літа я поновила свій сонцезахисний догляд. Пройшов майже місяць практично щоденного користування сонцезахисними засобами, тому я вже можу скласти деякі враження про ті, що обрала на це літо. Отже, огляд на сонцезахисні засоби La Roche-Posay із серії Anthelios: спрей для тіла та обличчя SPF 50+ та матуючий гель-крем SPF 50+.
Огляд сонцезахисних засобів із серії Anthelios La Roche-Posay

Захист від ультрафіолетового випромінювання в умовах міста

Не буду зупинятись на тому, що захищати шкіру від руйнівного впливу UVB/UVA-променів вкрай необхідно. Це ми всі з вами і так знаємо. Нагадаю, що у пості про книгу "Б'юті-міфи" можна знайти детальну інформацію щодо SPF та індекси захисту, а про діапазони ультрафіолетового випромінювання й відмінності фізичних та хімічних сонцезахисних складників можна почитати в дуже крутому пості, який минулого року написала Блискітка.

Якщо ви проводите літо в місті, про захист від сонця все одно не слід забувати. Є кілька варіантів, як це можна робити:
  1. Денний крем з SPF + ВВ крем/тон с SPF + мінеральна пудра;
  2. Денний крем + санскрін + ВВ крем/тон с SPF + мінеральна пудра.
Але у мене третій варіант: денний крем + санскрін + мінеральна пудра Everyday Minerals Matte Base, яка була моїм фаворитом минулого літа. До речі, детальний огляд на цю матуючу пудру, а також як вибрати та правильно наносити такий продукт, я вже писала ось тут.

Також я тепер звертаю увагу на показники УФ-індексу в режимі real time (їх можна знайти навіть у стандартному додатку “Погода” на смартфоні). Якщо він > 3, сонцезахисний засіб має бути мінімум із SPF 15.
Ще знайшла рекомендацію, що сонцезахисні засоби треба наносити, а не втирати. І це є принципово важливим для формування товстого захисного шару. Якщо нанести засіб з високим SPF тоненьким шаром, то сильніше страждає рівень захисту від UVA, ніж від UVB-променів.

Серія Anthelios XL від La Roche-Posay

Лінійка Антгеліос - це сонцезахисні засоби від La Roche-Posay, що дають максимальний захист від UVB/UVA-променів на клітинному рівні. Ця серія призначена для чутливої та схильної до алергії на сонце шкіри й має дуже високий захист від впливу UVA-променів (тих, що проникають глибоко в шкіру).

Засоби мають захищати шкіру від передчасного старіння, пігментації та пошкодження клітин. Стійкі до води, некомедогенні, не містять парабенів та парфумерних віддушок, а також протестовані дерматологами.

Серія Anthelios XL від La Roche-Posay

La Roche Posay Anthelios XL Ultra-light Spray SPF 50+

Сонцезахисний спрей для тіла та обличчя містить запатентовану систему фільтрів Mexoplex® та Термальну Воду La Roche-Posay. За рахунок поєднання цих компонентів забезпечується посилений захист від UVA-променів (PPD 25) та антиоксидантна й заспокійлива дія.

У складі спрею наявні лише хімічні фільтри, яких доволі багато (виділені жирним шрифтом):
AQUA / WATER
C12-15 ALKYL BENZOATE
GLYCERIN
PROPYLENE GLYCOL
ETHYLHEXYL SALICYLATE
ALCOHOL DENAT.
STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER
BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE
DROMETRIZOLE TRISILOXANE
BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE
ETHYLHEXYL TRIAZONE
POLYESTER-5
ACRYLATES COPOLYMER
CAPRYLYL GLYCOL
DISODIUM EDTA
ETHYLENEDIAMINE/STEARYL DIMER DILINOLEATE COPOLYMER
ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE
PEG-8 LAURATE
TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID
TOCOPHEROL
TRIETHANOLAMINE

Консистенція у спрея рідка, розподіляється цей сонцезахисний засіб без проблем, але одразу лишає після себе трохи липкості, яка потім зникає. Дискомфорту у мене це не викликає жодного. Хоча і заявлено, що він не містить віддушок, легкий запах я все ж таки відчуваю. Але він теж швидко зникає.

Цей сонцезахисний засіб мені дуже сподобався:
  • по-перше, зручне упакування у вигляді спрею, із якісним розпилювачем, що не забився та не плюється;
  • по-друге, він дійсно не лишає білих плям, бо була ситуація коли я ненавмисно пшикнула спреєм на темно-синю майку.
У місті наношу його обов'язково на плечі, руки, зону декольте за 20-30 хвилин до виходу з дому. Захищає добре, жодних почервонінь на тілі немає (а я ну дуже білошкіра та моментально підсмажуюсь до червоного кольору, засмага до мене не липне, лише опіки).
Сонцезахисний засіб для тіла та обличчя La Roche Posay Anthelios XL Ultra-light Spray містить 200 мл продукту. Купувала в аптеці в кінці травня приблизно за 450 грн.

Чи придбаю ще раз? Думаю, що так (якщо й далі він мене не підведе), бо за всіма показниками він мене повністю влаштовує.

La Roche-Posay Anthelios XL Dry Touch Gel-Cream SPF 50+

Гель-крем Драй Тач з SPF 50+ та ультрависоким UVA захистом (PPD 31) заявлений як матуючий, що мені, жирношкірику, одразу припало до очей. Виробник обіцяє подвійну дію проти жирного блиску, миттєве поглинання за рахунок інноваційної текстури Dry Touch.
Матуючий сонцезахисний гель-крем La Roche-Posay Anthelios XL Dry Touch Gel-Cream SPF 50+

У цього продукту в складі вже присутні й фізичні фільтри, точніше один у вигляді діоксиду титану.
Фільтри виділено жирним шрифтом, а матуючі компоненти - курсивом:
AQUA / WATER
HOMOSALATE
ETHYLHEXYL SALICYLATE
*SILICA - матуючий компонент
ETHYLHEXYL TRIAZONE
STYRENE/ACRYLATES COPOLYMER
BIS-ETHYLHEXYLOXYPHENOL METHOXYPHENYL TRIAZINE
DROMETRIZOLE TRISILOXANE
BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE
ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE
OCTOCRYLENE
C12-15 ALKYL BENZOATE
GLYCERIN
PENTYLENE GLYCOL
POTASSIUM CETYL PHOSPHATE
DIMETHICONE
*PERLITE - матуючий компонент
PROPYLENE GLYCOL
ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER
ALUMINUM HYDROXIDE
CAPRYLYL GLYCOL
DISODIUM EDTA
INULIN LAURYL CARBAMATE
ISOPROPYL LAUROYL SARCOSINATE
PEG-8 LAURATE
PHENOXYETHANOL
STEARIC ACID
STEARYL ALCOHOL
TEREPHTHALYLIDENE DICAMPHOR SULFONIC ACID
TITANIUM DIOXIDE [NANO] / TITANIUM DIOXIDE
!TOCOPHEROL - вітамін Е
TRIETHANOLAMINE
XANTHAN GUM
*ZINC GLUCONATE - себорегулюючий компонент

Упакування також досить зручне. Це 50 мл тюбик з класним дозатором, який не плюється і дуже мінімально видає гель-крем.
За консистенцією, як на мене, це ніяк не гель-крем, а така скоріше емульсія білого кольору. Не розумію, чому виробник називає його саме “гель-крем”. Ну зовсім не гелева текстура, але все ж таки легка.  
Але засіб розподіляється рівномірно, вбирається швидко, не лишаючи плівки. Економічний, білих слідів не залишає, зовсім без запаху (принаймні, я не відчуваю жодного). Пори крем не забиває, але змиваю я його все ж таки за допомогою гідрофільної олії.

Щодо матування. Жахливого млинця він на моєму личку не провокує, але не можу сказати, що матує на 100% і має дуже довгий матуючий ефект (оновлено! дивіться update нижче ↓ ↓ ↓, бо матує він насправді класно).  

Я сьогодні зробила тест драйв, де на одну половину обличчя нанесла сонцезахисний спрей La Roche Posay Anthelios XL (бо він же ж для тіла та обличчя), а на іншу цей гель-крем. Що можу сказати:
  • Наносити на обличчя звичайно зручніше саме крем Драй Тач, бо і дозатор класний і текстура більше підходить для цього. Розпилювати спрей безпосередньо на шкіру я не наважилась, тому спочатку нанесла його на руку, а потім вже потім на обличчя.
  • За відчуттям гель-крем вбирається швидше, зовсім не залишає липкості і майже одразу дає відчуття матування.
  • Після 3-4 годин, на двох половинках обличчя одночасно з’явився жирний блиск. Але для мене результат 3-4 години зовсім непоганий, враховуючи той 100% вологий та спекотний клімат, де я зараз живу.
Отже, у підсумку суттєвої різниці між цими засобами за результатом я не побачила. Так, крем приємніше наносити, він нічим не пахне, швидше вбирається та відразу дає відчуття матовості. Не впевнена, що наступного року теж його купуватиму, якщо у мене буде спрей. Придбала Мейкапі також у кінці травня за 437 грн.

UPD від 15/07: сьогодні нанесла матуючий Dry Touch Gel-Cream одразу після тоніка і можу сказати, що після 6! годин шкіра ані трохи не жирна! Уявляєте?! Я не користувалась ніякою пудрою, просто тонік та гель-крем. Я в приємному шоці від цього відкриття! Тепер це вірогідний претендент на повторну покупку наступного літа. А от спрей для обличчя використовувати не буду вже точно, тільки для тіла)))

В цілому, я задоволена засобами Anthelios XL від La Roche-Posay. Моя шкіра надійно захищена від сонячних опіків, а також від руйнування клітин UV-променями. На мою думку, “здорової та корисної” засмаги не існує, бо засмага - це захисна реакція шкіри на дію ультрафіолету. Не забувайте захищати свою шкіру та своє здоров’я!

Поділіться в коментах, які ви обрали сонцезахисні засоби на це літо. Дякую!