15 червня 2017 р.

Перша річниця бложика / 1 Year Blogging Anniversary

Сама досі не вірю, що минув вже рік! Рівно рік тому я написала свій перший пост, а сьогодні пишу вже 150-й. Зараз хочу підбити трошки підсумки та зробити для вас маленький подаруночок на честь річниці makeupyourmindez. Отже...
Результати першого року блогування

Трошки історії… Навіщо?

Почати свій блог я вирішила тоді, коли купа інформації, що назбиралась в моїй голові та в закладках браузера потребувала виходу та систематизації. А я ж дуже люблю шукати та досліджувати. Тому вирішила, що треба ділитись цікавими знахідками з тими, кому не байдужий догляд за собою, краса, гарне самопочуття та саморозвиток.

Коли обирала назву, орієнтувалась на ілюстрацію, що зараз присутня в шапці блогу, та на ідіому Make Up Your Mind. За моїм задумом, саме це поєднання “розумної краси” та перекладу “to choose what to do, to decide, to make a decision” мали стати ідеєю блогу.

Сподіваюсь, що мої пости та рекомендації хоч трошки допомагають легше приймати деякі рішення стосовно вибору beauty-продуктів, книжок чи фільмів, корисних вправ для гарного самопочуття, красивої фігури та урізноманітнення своїх тренувань, ідей для подорожей, або навіть полегшують роздуми на кшталт "що ж такого приготувати сьогодні?".

Результати

За рік ведення блогу (без шаленого фанатизму, але з великим ентузіазмом), у мене з’явилось своє невеличке коло читачів. Для когось ці цифри смішні, але для мене вони дуже багато значать!

За перший рік існування згідно до статистики бложик набрав близько 30000 переглядів. Знову ж таки, для когось це ніщо, а для мене це шалені цифри! Хоча я розумію, що це працювати й працювати над цим…

Найбільшою популярністю користувались кулінарні пости (рецепт торту “Наполеон” та ідеально запечена картопля від Джеймі Олівера), beauty пости-порівняння СС та ВВ кремів (посилання на пост) та тонерів від Мадре Лабс (клік!).
Цікаво було подивитись, в яких країнах мене читають. Українська аудиторія становить 84%, США - 4%, російська - 3,5%. Здебільшого мене читають жінки у віці від 25 до 34 років, але й 12% чоловіків теж забігало на вогник.

Запитання до читачів

Я завжди дуже радію зворотньому зв’язку. Тому буду неймовірно вдячна, якщо ви підкажете мені, що вам більше подобається в блозі, а що хотілося б змінити або що не подобається? Які пости більш цікаві, а які не дуже? Пишіть, будь ласка! Я все проаналізую, зроблю висновки та намагатимусь покращувати якість блогу.

Промокод на знижку

На честь річниці бложика та мого дня народження до кінця червня для моїх читачів буде діяти знижка 20% за промокодом “2306” (тепер можна вгадати, коли у мене ДР :) на всі моделі портупей та шкіряних виробів від майстерні Valkyrie's Skin. Про цей модний тренд я вже писала в пості, де показувала свої улюблені портупеї. Додам, що на сайті вже представлена нова колекція і мої добрі товаришки-майстрині, які виготовляють ці аксесуари власноруч з високоякісної шкіри українських виробників, із задоволенням виготовлять вподобану модель саме для вас :)


Дякую вам за увагу, коментарі, приємне спілкування, натхнення та зворотній зв'язок!
Подяка читачам блогу