21 листопада 2016 р.

Засоби для зняття макіяжу: бестселер Garnier чи новинка L'Oreal?

Сьогодні не буду акцентувати увагу, що крок видалення макіяжу з обличчя є досить важливим етапом очищення шкіри. Наразі існує дуже багато засобів, які видаляють макіяж. Але сьогодні я спробую порівняти два, здавалось би, різні засоби - молочко для зняття макіяжу від L’Oreal Paris та міцелярну воду Garnier.
 порівняння молочка для зняття макіяжу L'Oreal та міцелярної води Garnier


Всю весну та літо я пречудово користувалась знаменитою міцеляркою від Гарньєр і користувалась собі б спокійненько далі, якби шкіра навколо моїх оченят не почала з кожним днем виглядати все гірше й гірше. Міцелярна вода, на жаль, почала мені дуже сильно пересушувати ту ніжну шкіру.

Про міцелярну воду Garnier писати не буду, бо то дійсно є бестселером і кожен б’юті-блогер вже про неї написав. Водичка має як шанувальників, так і критиків (здається, що перших все ж таки більше).

Чи то осінь так вплинула, не знаю чому так підвищилась чутливість шкіри, але я зрозуміла, що треба швидко придбати щось більш ніжне та поживне для зняття макіяжу навколо очей. Отже, таким засобом стала новинка від Лореаль: поживне молочко для зняття макіяжу з серії Extraordinary Oil.

Виробник запевняє, що засіб підійде до всіх типів шкіри та містить олії шипшини та маракуї.
Чесно кажучи, цей продукт мене дуже приємно вразив:
  • відмінне, але делікатне очищення (наприклад, туш Cabaret Vivienne Sabo видаляє з першого разу, на відміну від міцелярки Гарньєр),
  • надзвичайно легка текстура,
  • відсутність плівки та якоїсь липкості,
  • приємний ненав’язливий аромат.
Поживне молочко для зняття макіяжу з серії Extraordinary Oil від Лореаль
Додам, що і міцелярка, і молочко в мне є першим етапом очищення шкіри ввечері. Після цих засобів я обов’язково користуюсь умивалкою, а потім ще й тонізую шкіру тоніком. Більш детально писала про це в мy skincare routine.

Порівняння міцелярної води Garnier та молочка L’Oreal

Порівнювати ці продукти, окрім як за дією та за комфортністю використання, я вирішила ще по таких параметрах, як ціна/об’єм та склад.

Щодо співвідношення ціни та об’єму упакування, то тут виграє міцелярка: згідно до офіційного інтернет-магазину ціна Гарньєр за 400 мл становить 90 грн (рахую без усіляких акцій та знижок), а ціна молочка Лореаль - 120 грн за 200 мл продукту. Та й у використанні міцелярка економічніша за витратою.

Стосовно складу. У міцелярної води від лаконічніший - всього 7 складових, а от у молочка 29 компонентів. Але, перевіряючи склад за допомогою сервісу аналіза інгредієнтів, я виявила, що майже 50% компонентів міцелярки (3 з 7 компонентів), не дуже “еко”:
Аналіз складу міцелярної води Гарньєр

Щодо молочка, то з 29 компонентів “не дуже еко” лише 5 штук (це 17%). Тут виграє молочко від Лореаль. Тобто, рахунок 1-1 ☺

Аналіз складу молочка для зняття макіяжу Лореаль

Отже для мене переможець “битви” це молочко для зняття макіяжу від L’Oreal Paris, адже мені з ним сьогодні досить комфортно.


А як ви видаляєте макіяж? Чи звертаєте увагу на склад продуктів для обличчя?