14 лютого 2017 р.

Перший фейл з iHerb: що робити, коли прийшло не все замовлення

Приходиш у пункт видачі Boxberry, відкриваєш довгоочікувану посилку з iHerb, а там немає трьох позицій. Прикро - це м’яко сказано, але не смертельно. Сьогодні розповім, що я замовляла на айхербі, що з цього не “прийшло”, і як разрулилась ситуація.  
що робити, коли з iHerb прийшло не все замовлення


Що я замовила на iHerb


Рідке масло каріте від Now Foods об’ємом у 118 мл дісталось мені у якості пробного товару за $1.00. Це зволожуюче масло, яке виконує також функцію живлення. Хоча пляшечка прозора, вона має захист від ультрафіолету. Виробник каже, що продукт добре працює на шкірі та волоссі, які потребують інтенсивного зволоження. Також може захищати від несприятливих погодних умов (сильної спеки чи холоду). Має швидко вбиратись та не залишати жирну плівку. Планую використовувати цю олійку саме для волосся (вже намазюкала кінчики та сиджу).

Також за акційною ціною в $3 навпіл із моїм сістером придбали натуральні бальзами для губ Sierra Bees. У мене варіант без запаху, м’ятний, з маслом ши та арагановою олією та крем-брюле. Склад у цих бальзамчиків дуже приємний: оливкова олія першого віджиму, екологічно чистий органічний бджолиний віск зі спеціальних пасік, вітамін Е та інгредієнт, відповідний виду бальзамчика.
iHerb: бальзами для губ, масло ши, кондиціонер, тонік, зубна паста, рукавички та кокосові пластівці

Звичайно ж не змогла пройти повз трояндового тонера за $2 від Madre Labs (нещодавно писала про ці тонери ось тут).

Замовила свої мастхевні мастеви: м’ятну зубну пасту Xyli-White та кондиціонер-незмивачку від Giovanni. Про інші мої айхербні мастеви можна дізнатись тут (клац!).

В минулому замовленні мене шалено підкорив збитий кокос від Edward & Sons, який я додавала в ранкову вівсяночку (про сніданки з вівсянки можна дізнатись ось тут). Цього разу вирішила спробувати органічні кокосові пластівці без цукру:
Edward & Sons coconut flakes
Я вже спробувала)) Вони круто смакуватимуть із гранолою, рецепт якої можна подивитись тут. Ну, смакуватимуть, якщо я не вмаламурю їх ще до приготування граноли. Обов’язково куплю ще (і збитий кокос також!).

Піддалась на хороші відгуки про господарські рукавички If You Care, бо сил моїх з цими “фрекен боками” вже нема. Ціна на них підросла, а вистачає одного упакування з 5 пар ну максимум на місяць. Раніше вони міцніші були. Ці ж рукавички з айхербу зроблені з натурального каучуку, а підкладка з бавовни. Ну, подивлюсь, на скільки їх мені вистачить:
Господарські рукавички з натурального каучуку з підкладкою із бавовни

Що не поклали у посилку

А не вистачило в посилці улюбленої Омега-3 та вітамінів Stress Complex від Thompson, а також зубної пасти із содою від Xyli-White… Прикро. Я так розраховувала на ту Омегу, та й вітамінчики хотіла продовжити пити. Сумарно не доклали продуктів трохи більше ніж на $13.

Що треба робити

Головне - не панікувати, бо все можна вирішити. Буквально одразу, я написала у підтримку на сайті, точніше у LiveChat:
Як написати у LiveChat айхербу для вирішення питань

Хотілось одразу отримати відповідь, що ж тепер робити. Не можу не подякувати саппорту айхерб за швидку реакцію та оперативне вирішення проблеми. Буквально за 5 хвилин всі питання були зняті: гроші повернулись на карту впродовж двох днів.

Шкода, що залишилась без улюбленої Омеги, але нічого, поп’ю поки що варіант з аптеки. Поділіться у коментах, чи траплялись у вас якісь фейли з iHerb?