18 січня 2017 р.

Мотивація. Як почати займатись спортом?

Де знайти мотивацію? Як змусити себе займатися спортом? Це доволі поширені питання. Начебто і користь спорту для здоров’я розуміємо, але ж та лінь ну зовсім не дозволяє почати тренуватись. Сьогодні поділюсь деякими порадами стосовно того, як почати займатись спортом і де взяти ту загадкову мотивацію.
Де знайти мотивацію і як змусити себе займатися спортом
фото з сайту motto.net.ua

3 причини втрати мотивації

№ 1 - «Починаю тренування і правильне харчування з понеділка»
Серйозно? З понеділка? Ви самі собі вірите, коли це обіцяєте? Не потрібно відкладати момент початку «нового життя». Почніть прямо зараз: зробіть невелику розтяжку, покачайте прес або постійте в планці.
Причини втрати мотивації до тренувань


№ 2 - «Я хочу бути ідеальним прямо зараз»
Часто, коли людина не бачить швидкого результату, починає думати, що нічого не виходить і кидаєте справу, перебуваючи у двох кроках від перших змін. Отже, наберіться терпіння.

№ 3 - «Я не можу займатися бо __________»
Не важливо, яка тут буде відповідь. Звичайно, поганий настрій - це вагома причина в черговий раз пропустити заняття! Звичайно, ви дуже зайнята людина, що не можете виділити 30 хвилин часу на своє здоров'я і майбутнє. Звичайно, ви просто не створені для тренувань! Можна придумати безліч “отмазонів”. Але давайте будемо чесними. Успіх просто так не приходить. Ви повинні планувати його, поставити собі реалістичну мету, реалістичні терміни і домогтися хоча б невеликих результатів. Після того як ви їх побачите - буде легше... Але відмовки вище - це ж чистий сміх. Ну, ви ж розумієте?
Як підтримувати мотивацію до тренувань

Як підтримувати мотивацію до тренувань

Перше і, на мій погляд, головне - знайти  тренування, яке не буде викликати у вас відторгнення. Не любите бігати? Спробуйте скандинавську ходьбу. Нудно на заняттях йоги? Тоді комплекс дихально-силових вправ, що розтягують м’язи, можливо, прийдеться вам до душі. Не припиняйте пошуки, доки не знайдете той вид фізичної активності, який буде вас надихати. Зараз є з чого вибрати! Будь-які фізичні заняття приносять користь, а ті, що ви зробили з гарним настроєм, роблять це подвійно.

Я впевнена, що запорука успіху - це постійність. Зробіть тренування невід'ємною частиною свого дня. Для мене потренуватися настільки ж необхідно і природно, як почистити зуби. Краще робити короткі тренування по 10-15 хвилин, але щоденно, ніж намагатися втулити в свій перенапружений розклад відвідування тренажерної зали три рази на тиждень по півтори години.

Головне почати і створити собі корисну звичку. А щоб було легше почати, придумайте собі відчутну винагороду. Про звички і про те, як все це працює, детально розповідає Чарлз Дахіґґ у книзі “Сила звички. Чому ми діємо так, а не інакше”, огляд на яку я вже робила на блозі.

Також одним з секретів успішного тренування є правильне навантаження. Не слід “вмирати” на тренуванні, краще завершувати його на ендорфіновому піку, зберігаючи свіжість та натхнення для наступного тренінгу.

Займайтесь під улюблену музику. Я, особисто, обожнюю займатись під важкеньку музику, наприклад, Rammstein, Metallica, Disturbed, System Of A Down або просто Bodybuilding Motivation.
Займайтесь під улюблену музику для більшої продуктивності тренувань

Які хитрощі ще можуть допомогти?
Добре працює публічна обіцянка або матеріальні штрафи. Повірте, втрата грошей ну дуже мотивує. Виберіть собі “щасливу жертву” і пообіцяйте виплачувати їй певну суму за кожен пропуск тренування.
На початку мене також дуже надихали приклади людей, фігурою та силою волі яких я захоплювалась. Та й зараз не можу спокійно пройти повз фото 80-річної нині Ернестін Шеферд:
80-річна культуристка Ернестін Шеферд


Ще можна прибігти до візуалізації та уявити собі, що вам потрібно підготуватися до ролі в крутому фільмі ☺ або до фотосету. Однак пам'ятайте, що одних мрій недостатньо - повинні бути дотримані деякі умови:
  • треба усвідомити, чого ви хочете досягти;
  • зрозуміти, з чим асоціюється цей результат та досягнення мети;
  • варто визначити перешкоди, які можуть зустрітися на шляху;
  • сформулювати способи подолання цих можливих перешкод.

Мотивація - це те, що змушує вас діяти. Якщо ви відчуваєте брак мотивації, то, можливо, ваша мета недостатньо значуща, захоплююча і цікава сама по собі. Значимі цілі й створюють ту саму мотивацію: мета підштовхує вас рухатися далі. Але тут треба дуже сильно хотіти досягнути бажаного та мати силу волі.

Особисто мене мотивує сам факт, що я доглядаю за собою. Кожне тренування - то мій подарунок собі. Люблю відчувати себе сильною і впевненою, і так здорово, що я можу хоч іноді надихати людей долучатися до здорових звичок. Але найголовніше - я відчуваю себе комфортно в своєму тілі і не приймаю в себе в іншій формі. Я люблю спорт за результат, намагаюсь працювати над собою у всіх відношеннях, чого щиро бажаю усім! Удачі вам і доброго здоров'я!


А як ви мотивуєте себе піднятися з дивана?

12 коментарів:

  1. Вау, фото 80-летней барышни оооочень вдохновляет! Представляю, сколько силы воли е й потребовалось, чтоб сотворить такую роскошную фигуру и в свои 80 выглядеть чуть ли не в два раза моложе) Восхищаюсь!
    Нат аша, роскошный пост. Спасибо, что поделилась!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Прошу!
      То фотка зроблена кілька років тому (я про 80-річну жіночку), але все одно надихає ☺ Якщо правильно пам'ятаю, вона почала займатись спортом в 56-річному віці.

      Видалити
  2. можливу, я буду банальною, але мені здається, що важливо не шукати мотивацію, а прости йти і робити. Зараз чомусь дуже в тренді оці всі "почну з понеділка" та інші відмазки і ще 150 причин, які люди намагаються вирішити на шляху до того, щоб щось зробити. надто багато бажання почати починати і вчитися це робити замість реальної роботи XD

    ВідповістиВидалити
  3. Наташа, спасибо! Как всегда - очень полезно.
    От себя могу дополнить то, что стало для меня фактором возврата к регулярным занятиям спорта после переезда в другой город, отказа от регулярных тренировок на пару лет и, чего греха таить, +Х кг лишнего веса. Это то, что я наконец-то нашла спортзал в 15 минутах ходьбы от дома, в котором мне стало очень уютно и в который хочется приходить те самые пресловутые 1,5 часа 3 раза в неделю :)
    Что касается результатов, то первые 3 месяца я как то сильно расстраивалась, так как существенных результатов не было( но зато после того, как появились!, заставить меня не пойти на тренировку может только какой-то глобальный коллапс)
    Желаю всем успехов в тренировочках :)
    p.s. Наташа, очень хотелось бы, при удобном случае, получить от тебя мастер класс в формате совместной тренировки ;))

    Снежана.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Снежик, спасибо за фидбек!
      Оч рада, что ты полюбила треньки! Действительно, наличие комфортного зала рядом очень весомый фактор.
      P.s. я только ЗА совместную :)

      Видалити
  4. Я, чтобы не потерять мотивацию, попросту не взвешиваюсь. Звучит странно, но для меня такой вариант подходит отлично, потому что не увидя сброса веса я быстро опускаю руки и перестаю заниматься (было такое уже не раз). Еще это для меня работает потому, что мне важен не вес, а объемы:)
    Я в зале постоянно замечаю девушек, которые чуть ли не в начале и конце тпенировки к весам бегут и я откровенно не понимаю зачем🤔

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Згодна, якість тіла та відображення в дзеркалі набагато важливіші за цифру на вагах. Я сама, коли почала тренуватись, важила 49 кг, а зараз 55)))

      Видалити
  5. Я просто отказалась от сладкого, но не насовсем, что бы не срываться у меня есть в тумбочка шоколадку, которую я могу съесть в любой момент. Лежит две недели и радует мой взгляд.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Залізна витримка)) А спосіб цікавий, треба взяти собі до уваги, дякую)

      Видалити
  6. Мене мотивує мій прогрес :)
    А як почала - я вже не пам'ятаю, якщо чесно :)
    А ще добре мене мотивують фотки прокачених ніжок, спинок і животиків :) і знову ж таки мій результат :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О, для мене також власний прогрес - то найкраща мотивація. А на початку тренувань без фоток дівчат з фітнес-бікіні не проходив жоден мій день) То дійсно класно мотивує!

      Видалити