16 січня 2017 р.

Plan with me! Заповнюємо щоденник за методом Bullet Journal

Розповідати про улюблені системи планування часу то прекрасно, але все ж таки краще один раз побачити ніж сто разів почути (чи прочитати). Тому сьогодні я вирішила наочно поділитись методом Bullet Journal, який чудово працює для мене і допомагає організовувати свої справи, і про який я детально розповідала ось тут. Ну що, готові? Plan with me!
Заповнюємо щоденник разом за методом Bullet Journal

Для планування я використовую свій ідеальний блокнот Leuchtturm1917, про який теж розповідала у пості (клац!).
В першу чергу, я зробила розворот на півроку, так званий Future Log, де я планую заходи чи якісь справи, які маю зробити саме в цей місяць. Для зручності додаю маленький календарик на поточний місяць:
Future Log in Bullet Journal

Далі йде щомісячний журнал, де з одного боку календар, а з іншого список справ, які треба зробити цього місяця (цей список поповнюється впродовж місяця).
У календарі проставляється нумерація від 1 до 30, а поряд, для зручності, можна поставити першу літеру дня тижня, а також візуально розділити самі тижні. Щоб місце в кінці сторінки не було порожнім, я додаю туди три головні цілі, яких хочу досягти цього місяця:
Monthly Spred and Task Page
Нижче свого Task Page я додала список Waiting On, де фіксую те, що маю отримати цього місяця. Так мені легше слідкувати за моїми посилочками або за чимось важливим, на що я чекаю.

Наступний розворот відсутній у класичному Bullet Journal, але особисто мені він дуже допомагає:
Gratitude Log and Habbit tracker in my Bullet Journal
Тут ми маємо Gratitude Log, де я щодня, точніше щовечора, записую за що я вдячна сьогодні. Це мене надихає та додає сил і впевненості. Або просто пишу про важливу подію, що сталась в цей день, а в кінці тижня роблю невеличкий підсумок і записую подію тижня (sweetness of the week):
Gratitude Log and sweetness of the week
Також тут наявний мій трекер звичок, щоб тренувати нові звички і бачити динаміку виконання деяких своїх resolutions.
В кінці місяця записую також враження (Monthly Memories), які складаються з подій тижня (тобто, вибираю найвагоміше і записую сюди). Ну а з “вражень місяця” в кінці року формується мій список “Події року”. Це дуже корисно для відстеження і аналізу свого розвитку та взагалі свого життя. І дуже допомагає при плануванні наступного року і постановці нових цілей:
Habbits tracker and monthly memories in my Bullet Journal
Також нещодавно я стала записувати топ-з своїх перемог та топ-з уроків поточного місяця (Top-3 Wins and Lessons learned). Це зазвичай досягнення, якими я пишаюсь, та моменти чи помилки, які дечому мене навчили цього місяця.

Ну і покажу, як виглядає вже “відпрацьований” щоденний журнал, який я заповнюю кожний день в міру необхідності:
Daily Log
Ось така в мене planning-рутина щомісяця. Мені дуже подобається, що все наочно, просто і не займає багато часу. Люблю такий мінімалістичний Bullet Journal і вже не уявляю без нього свого життя!

14 коментарів:

  1. очень классная идея заполнения, попробую тоже

    ВідповістиВидалити
  2. Мені б також не завадило ввести такий журнал, бо я частенько щось забуваю! дякую за чудову ідею)

    ВідповістиВидалити
  3. Замечательная идея! Наташ, спасибо, что поделилась))
    А я совершенно не дисциплинирована, редко составляю планы и еще реже придерживаюсь их. Но знаю, что с этим надо бороться и организовывать свои будни более продумано))

    ВідповістиВидалити
  4. Я з цим методом знайома. Читала про нього коли свій планер оформлювала. Дуже цікавий! Зараз я ще свій старенький веду як звикла, а вже новий буду обмірковувати. В тебе все дуже зручно і продумано! Дякую!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мене одразу BuJo зачепив своєю простотою і структурованістю)
      Дякую, що завітала! ❤️

      Видалити
  5. я без пленера не можу) зараз завела собі невеличкий - записую туди кілька справ на день та і все

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. я теж раніше мала невеличкий, який був в сумочці постійно) теж з одного боку зручно)

      Видалити
  6. подивилась на твій планнер - у мене ну зовсім убогенький :)
    минулі роки я писала лише майбутні події і дні народження. ну і свої покупки в інеті також записувала :)
    цього року почала планувати кожен день. ну по можливості. бо іноді не до того буває :)
    але твоя методика дуже класна! не знаю, чи вистачить мене ввести її собі. проте - треба спробувати :)

    ВідповістиВидалити