24 березня 2017 р.

Білоруська косметика: Relouis та Lux Visage

У пості про матові блиски для губ (хто ще не читав, ось тут виправляйтесь ☺) я анонсувала, що очікую на невеличку посилку. Сьогодні поговоримо про білоруську косметику і я коротенько розкажу про продукти, які отримала: гель для брів BROW STYLER та матову помаду PIN-UP №19 від Lux Visage, а також олівець для губ та покриття для нігтів Super Gel Top від Relouis.

Білоруська косметика: Relouis та Lux Visage

Популярні виробники білоруської косметики -  Lux Visage та Relouis


При першому згадуванні про білоруську косметику мені на думку приходять два популярні виробники  - Люкс-Візаж та Релуї.
Компанія Люкс-Візаж виробляє декоративну косметику, використовуючи сировину із Польщі, Німеччини, Італії, а також Франції. Достойна якість, сучасні кольорові пігменти та бюджетна ціна дозволяють бренду дуже успішно продаватись на ринку країн СНД.
Релуї - це спільне білорусько - італійське виробництво, що працює на косметичному ринку більше 20 років і теж є доволі популярним брендом косметики.

Гель для брів BROW STYLER від Lux Visage
У мене зараз у користуванні подібний продукт від Релуї. Моя цікавість змусила замовити ще й цей гель-корректор, бо там якась модна щіточка і стійка гелева текстура, і взагалі, він набагато крутіший. Це новинка від Люкс-Візаж. Ну подивимось. Пізніше зроблю порівняння цих продуктів, але вже зараз можна побачити шалену різницю у кольорі (зліва Релуї, праворуч - Люкс-Візаж):
Білоруські гелі для брів Lux Visage та Relouis

Рідка матова помада PIN-UP №19 від Lux Visage
Цей колір - 100% попадання! Дуже подобається такий відтінок на щодень і я комфортно з ним почуваюсь. Помада теж ніжно-кремова, має пудровий фініш и приємний кавуновий аромат. До гіфки з відтінками 02 та 08 додаю ще цю “Пилову троянду” для порівняння. Що скажете?
Рідка матова помада PIN-UP №19 від Lux Visage у порівнянні з 02 та 08

Контурний олівець для губ з вітаміном Е від Relouis у відтінку №11
У мене вже є такий олівчик і я його просто обожнюю. На губах виглядає як ідеальний холодний нюд. Чудово тримається, губи не сушить, але наноситься не зовсім м’яко.
Виробник скоріш за все, трохи змінив формулу. Від минулого олівця, що був куплений безпосередньо в Мінську десь рік тому, новий відрізняється надписом “вироблено в Німеччині” (на сайті побачила допис: “Виготовлені за технологією фірми Faber Castell“) та, на жаль, кольором. Він став теплішим :(  
Контурний олівець для губ з вітаміном Е від Relouis у відтінку №11 стара і нова версія

Покриття для нігтів Super Gel Top від Relouis
Я дуже любила свого часу топ-сушку від Sally Hansen (писала про неї ось тут). Але постійна відсутність “за законами підлості” цього продукту в магазинах та онлайн саме тоді, коли вона мені вкрай потрібна, вимусила мене шукати щось інше. Виробник запевняє, що ми отримаємо неймовірну стійкість і діамантовий блиск без використання UV лампи, миттєве висихання під сонячними променями чи денним світлом.
Покриття для нігтів Super Gel Top від Relouis, що висихає під сонячними променями чи денним світлом

Ось така в мене була посилочка. До речі, купувала ці продукти у харківському інтернет-магазині belarusiancosmetics.sells.com.ua може комусь знадобиться. Тут великий вибір, дуже швидка реакція на замовлення, а також приємні ціни (нижче, ніж в інших онлайн-магазинах).

Що я вже спробувала з білоруської косметики


Окрім Lux Visage та Relouis я встигла поюзати ще кілька брендів. Повний список продуктів:
  • Екстрапоживне тверде масло для тіла з Organic Oils Collection від Liv Delano, ну тобто баттер. Ох який же він крутий!
  • Гель для щоденної інтимної гігієни теж Лів Делано - дуже класний, м'який, без запаху.
  • Пілінг гліколевий 50% pH 2,5 від Беліта-Вітекс. Детально вже розповідала про цю процедуру і продукт (клац!).
  • Користуюсь зараз хайлайтером від BelorDesign SmartGirl INCREDIBLE HOLLYWOOD. Мені подобається! Цей хайлайтер дуже ніжний, має натурально-бежевий відтінок. На обличчі цього відтінку не видно, залишається лише красивий і делікатний перелив. Іноді наношу навіть на повіки, теж виглядає дуже класно. Єдиний мінус - упакування (відвалилась кришка).
  • Cухий шампунь Вітекс (пост-порівняння про сухі шампуні).
  • Туш Luxvisage XXL Mascara “Довжина, об’єм, вигин”.  Детально ось тут.
  • Для брів разом із олівцем від Катріс використовую зараз відтіночний гель Relouis "Fix & Color" у відтінку 01. Дуже якісний, чудово фіксує, не змазується.
Бестселлер від BelorDesign - хайлайтер SmartGirl


Що я ще хочу спробувати. “Білоруський” косметичний віш-лист


Залишу свої бажаннячка тут, щоб раптом чогось не забути. Отже, в хотілках у мене зараз:
Що купити з білоруської косметики

А ви користувались білоруською косметикою? Чи хотіли б щось спробувати?
UPD: Спробувала фіолетову (баклажанну) туш Gold від Relouis:
Фіолетова (баклажанна) туш Gold від Relouis

Ну таке... Щіточка наче зручна, силіконова, як я люблю. Але на моїх віях туш не робить зовсім нічого! Не подовжує, не додає вигіну чи об'єму. Просто фарбує в темний колір. Баклажановий відтінок ледве помітно тільки якщо добре придивитись. Так туш виглядає "недочорною", скоріше темно-сірою. Ще й осипається.. Я розумію, що це бюджетний продукт. Але розчарування повне. Не рекомендую.