20 березня 2017 р.

Матові блиски для губ Pin Up від Luxvisage. Тест-драйв відтінків #02 та #08

У фаворитах минулого літа (тиць) я пригадувала яскраві блиски від білоруського виробника LuxVisage. Взимку я їх не використовувала, бо відтінки, що я маю, більш такі весняно-літні. Тож, діставши ці матові блиски Pin Up я вирішла зробити невеличкий тест-драйв відтінків #02 (Рожева півонія) та #08 (Чайна троянда). До того ж, лінійка Pin Up Luxvisage наразі розширилась і з’явилось багато цікавих відтіночків. Ну що, познайомимось з ними?

Матові блиски для губ Pin Up від Luxvisage. Тест-драйв відтінків #02 та #08

Загальні характеристики блиску для губ Pin Up від Luxvisage

Я досі не розумію, чого цей продукт називається блиск? Він же не блищить! Як на мене, це рідка матова помада з ніжною кремовою консистенцію. На сьогодні в колекції представлено 19 відтінків:
19 відтінків матових блисків від Luxvisage

У цих відео можна подивитись свотчі всіх помадок Pin Up Luxvisage від візажиста бренду:

 

ПінАпчики не липкі та мають приємний аромат кавуна та жуйки. Аплікатор м’якенький, ним доволі зручно наносити помаду на губи (я буду називати цей блиск помадою, ок?).

Оскільки продукт не претендує на стійкість, то губи він не висушує. Ще й у складі є масло какао, що теж додає приємних відчуттів на вустах.

Застигає не відразу, а через 5-7 хвилин. Коли ПінАп висихає, то перестає блищати і стає матово-вельветовою. Тобто, фініш не глухий матовий, а скоріше пудровий. Через годину колір темнішає, а губи трохи зморщуються.

Щодо стійкості, то вона середня. Пару годин витримає, а потім почне зникати. Перекуси у мене помади не пережили і відбивались я на всіх поверхнях (склянка, горнятко тощо).

Pin Up #08 - Чайна троянда та Pin Up #02 Рожева півонія


Як на мене, кольори не дуже відповідають цим назвам. Хоча… як подивитись:

Свотчі Люксвізаж #02 (Рожева півонія) та #08 (Чайна троянда)

Відтінок 08 наноситься м’яко, абсолютно без проблем, бо він дуже піддатливий. Чого не скажу про 02 відтінок: він лягає не ідеально (на фото нижче можна побачити його “баги”). На макрофото зліва помади тільки нанесені, а праворуч - через годину. Різницю в текстурі та піддатливості відтінків видно наочно:

Pin Up #08 та #02 на губах
Макрофото Pin Up Luxvisage при денному світлі

Сходить Pin Up в принципі поступово, лишаючи слабкий пігмент (у випадку 02 відтінку треба прибрати грудочки для пристойного вигляду).

Pin Up #08 - Чайна троянда та Pin Up #02 Рожева півонія

Отже, в цілому, Pin Up Ultra Matt від Люксвізаж - це комфортна матова помада, яка губи не сушить, не стягує, і взагалі практично не відчувається. За свою вартість це непоганий бюджетний варіант (ціна в різних інтернет-магазинах у межах 75-100 грн). Головне, правильно підібрати відтінок (нагадаю, що їх аж 19 на сьогодні).

Вигляд помадок Люксвізаж на губах
Не можу сказати, що з відтінками у мене 100% попадання, бо іноді вони все ж таки здаються мені трошки теплішими, ніж потрібно. Але я знайшла вихід як, по-перше, приборкати ту капризулю півонію, і по-друге, додати трошки холодного підтону і підлаштувати колір під себе. Під Люксвізаж я почала наносити свій улюблений олівчик для губ від Relouis #11 (про нього розповім трохи пізніше). З олівцем магічним чином стійкість підвищується і помада перестає відбиватись та склянках та кружках.

А от завдяки Олі з white.rabbit.blog я хочу спробувати номер 19 “Пилова троянда”. Оля каже, що він дуже схожий на #02, але не такий вередливий і має трохи холодніший підтон. Сьогодні-завтра вже маю отримати невелику посилочку з білоруською косметикою. Якщо цікаво, зроблю про неї "пост-розпаковку" (там і новий ПінАп буде, і олівець Релуї, про який казала вище).

А ви користувались білоруськими марками? Що думаєте про помадки такого формату?