19 грудня 2017 р.

Wish List 2018

Напередодні свят аби хоч трошки почати відчувати святкову атмосферу, вирішила зробити свій Wish List. Сьогодні це актуальний та реальний перелік хотілок, які я можу в принципі собі дозволити, але досі не знаю, чи потрібне мені це все одразу. Ідею такого листа поцупила у Ані Lilac Insider. Отже, мій Wish List 2018.


Почну з найбажанішого, від чого аж “горить” в одному місці, - щипчики для підкручування вій Eyelash Curler Shu Uemura:

Щипчики для підкручування вій Eyelash Curler Shu Uemura

Хочу якісні, аби не пошкодити вії. Наче, саме від Шу Уемура вважаються найкращими. Чи може не скидати з уваги такі щипчики для підкручування вій від MAC та Inglot? Підкажіть, будь ласка, може маєте досвід використання такого б’юті-гаджета і можете щось порадити? Дякую!

Не відходячи далеко від теми красивий вій, додам до Wish List туш, мініатюрка якої мені настільки вразила, що виникло бажання мати ще одну таку міньку, або повноразмір (сподіваюсь, він такий же класний, як і міні-версія). І це незважаючи на те, що щіточка тут далеко не силіконова, як я люблю. Мова йде про туш Collistar Art Design. Вона класно прочісувала мої вії, надавала бажаного об’єму та подовжувала. Лягала зовсім без грудочок і робила очі ну дуже виразними:

Туш Collistar Art Design

Далі трошки гардеробних хотілок. Чомусь цього року мені дуже закортіло мати різдвяно-новорічний светр. Але не червоний з оленями, а щось більш нейтральне в сірого кольору або кольору марсала. Наприклад щось таке (в “марсалі” не знайшла нічого такого, щоб сподобалось):

Святковий светр на Різдво та Новий рік

Несподівано виявилось, що мені вкрай потрібна зручна пляшка для оливкової олії. Бо маю пляшку з олією розміром 1 л, але зручніше та правильніше переливати олію в спеціальну, меншого об’єму, аби зайве повітря не заходило в середину. Хочу таку, з носиком-дозатором, який має закриватись:

Пляшка для оливкової олії із дозатором

Також є намір поновити свою обкладинку на український паспорт. Хочеться чогось оригінального, але простого:

Оригінальні обкладинки для паспорта

Зі смаколиків Із задоволенням спробувала б якийсь незвичайний смачний чай, наприклад, щось з iHerb - Hot Cinnamon Sunset, Pumpkin Spice або Lady Grey:

Смачні чаї з сайту iHerb

Або крем-мед Creamia, про який дізналась від Олі Olaita. Цікаво спробувати із ягодами годжи та малиною або обліпихою:

Крем-мед Creamia з обліпихою, ягодами годжі та малиною

Обожнюю писати ручкою Pilot FriXion у блокноті в крапочку Leuchtturm1917 (мій поточний планер вже скоро добігає кінця, а синіх стрижнів ніколи не буває мало), тому вони також відправляються до мого Wish List:

Зручно писати ручкою Pilot FriXion у блокноті в крапочку Leuchtturm1917

Я неодноразово згадувала, що читаю зараз лише електронні книги. Тому серед бажань є кілька таких, що знайти у вільному доступі я не змогла. Найбільш бажаними є перші дві (“Людина розумна” Ю. Н. Харарі та “Ніколи не їжте наодинці…” К. Феррацці):

Книжки Людина розумна Харарі, Ніколи не їжте наодинці Феррацці, книги про Англію та Million dollar blog

Книги про Англію цікаві, але їхня ціна на паперовий варіант зовсім неадекватна (електронну версію я чомусь не можу знайти. Може, погано шукаю?). Останню книгу порекомендувала Настя Кей, але купувати її наміру я не маю, бо блог у мене не комерційний, але в вішику залишу, раптом десь виграю ☺

Додам до цього Wish List й додатки, які б я із задоволенням юзала на своєму смартфоні - Five Minute Journal та та додаток Aword від онлайн-школи Skyeng (до речі, у них класний youtube канал із якісним контентом). Юзала останній додаток в тестовому режимі три дні, в принципі сподобалось, але для подальшого використання треба оформлювати підписку:

Додатки для смартфону Five Minute Journal та Aword

Серед косметичних бажань є цікавість спробувати лімітовану колекцію Essence Coast’n’Chill, але в Україні вона не була представлена (може хтось в Європі надибає залишки):

Лімітована колекція Essence Coast’n’Chill

Також зацікавила мене палетка Colourpop You Had Me At Hello і залишилась у Wish List з минулого року палеточка від MAC Burgundy Times Nine. Може маєте якусь з них? Що порадите більше? Розумію, що за ціною вони відрізняються майже в два рази, тому може порівнювати їх не зовсім коректно… Але раптом Колорпопик є не тільки дешевшим, а ще й не гіршим за якістю?

Палетки Colourpop You Had Me At Hello та MAC Burgundy Times Nine

Ну і ще деякі косметичні бажання: скраб-жуйка від Dushka, спонж EcoTools та кремчик для рук Neutrogena:

Скраб-жуйка Dushka, спонж EcoTools, крем для рук Neutrogena

Без цього всього жити можна, але ці речі мене потішили б однозначно. Взагалі, мені сподобалось складати такий Wish List, щоб рік потому озирнутись та побачити, що з тих бажань здійснилось, а що вже є зовсім не актуальним. До речі, мій Beauty Wish List 2017 змусив мене тепло посміхнутись.

Новорічні та різдвяні подарунки

Бажаю всім здійснення бажань, хотілок та сподівань!

UPD від 12/2018 - що здійснилось з цього переліку за рік:
  • Отримала у якості новорічного подарунку щипчики для підкручування вій Eyelash Curler Shu Uemura - вони круті! Ще вчусь ними користуватись, адже знову повернулась до використання туші для вій (на жаль, почалась алергія на фейкові вії, до яких я встигла дуже звикнути за півроку);
  • Придбала туш Collistar Art Design, але паралельно із нею використовую улюблену L'Oreal So Couture;
  • спробувала чай Lady Grey від Twinings - для любителів ніжного бергамотного смаку дуже рекомендую;
  • крем-мед Creamia не скуштувала, бо продовжую приємно дивуватись новим смакам арахісової пасти від Масло Том (огляд українських виробників арахісової пасти можна подивитись тут, а ось тут можна долучитись до дружньої програми від ТОМа, щоб отримати знижки при замовленні);
  • блокнот в крапочку від Leuchtturm1917 отримала у подарунок на День народження. Навіть не один, а два: перший у золотому кольорі стандартного розміру, а другий - кишеньковий у волошковому кольорі (використовую для нотатків з англійської);
  • книгу про Англію прочитала (огляд та враження можна подивитись тут), а “Людину розумну” Ю. Н. Харарі вже маю в своєму PocketBook;
  • додаток Five Minute Journal придбала і дуже ним задоволена. Справді, корисна штукенція для мене. А ось бажання мати додаток Aword вже не актуальне, бо користуюсь не менш корисним (та безкоштовним) додатком для вивчення англійських слів Quizlet: Learn Languages & Vocab with Flashcards;
  • серед косметичних бажанчиків вже маю спонж EcoTools та крем для рук Neutrogena (вже третє упакування за рік, бо цей крем дійсно вартує своєї ціни).
Светр з різдвяно-новорічним орнаментом я так і не знайшла, але продовжую хотіти та інколи шукати. Те саме можу сказати й про обкладинку на український паспорт. Пляшку для оливкової олії знову можна перемістити у віш-лист, бо ту, що я придбала в Епіцентрі неможливо нормально використовувати, щоб не облепатись тією олією. Можливо, ви можете порекомендувати якісну пляшечку? :)