31 травня 2017 р.

НЕ косметичні весняні фаворити / Spring Favorites

Так вийшло, що весна потішила деякими цікавинками, які змогли значно полегшити моє життя і про які я не можу більше мовчати. Сьогодні поділюсь з вами своїми НЕ косметичними весняними фаворитами, серед яких буде багато корисних додатків на смартфон, музика, книжка, подкаст, а також їстівні фаворити цієї весни. Ну що, почали?

Фаворити весни: улюблені додатки на смартфон, подкаст, музика та їстівні фаворити цієї весни


Корисні додатки на смартфон


Ви ж знаєте, що я дуже люблю планувати та організовувати списки? Якщо коротко, я використовую щоденник за методом Bullet Journal та додаток Todoist (як це роблю писала ось тут). Однак, стикнулась із проблемою, що часто потрібно щось терміново записати, а моїм Leuchtturm1917 у крапочку складно скористатись (наприклад, в дорозі, або під час прогулянки). Тому мені треба було знайти додаток на смартфон, який би полегшив життя в цьому плані. Ідеальним варіантом став Microsoft To-Do.
Додаток Microsoft To-Do для ведення списків та організації свого дня

Це безкоштовний, простий і розумний інструмент, який допомагає вести різноманітні списки. Я зробила собі списки покупок, книжок, ідей для блогу, фаворитів, якими хочу поділитись з вами, та список типу рандомних думок, або Brain Dump:

Мої списки у додатку Microsoft To-Do

До речі, я довго ще шукала й додаток для планування закупів. Але найбільш зручний так і не змогла знайти. Бо ті, що подобались зовні та були зручними у використанні (без всіляких зайвих та непотрібних мені штучок), на жаль, не мали синхронізації з комп'ютером. А ті, що мали, не подобались зовні чи були важкими за функціоналом. Тому Microsoft To-Do чудово вирішив і цю мою проблему.
Привабливий дизайн, синхронізація між кількома пристроями та функціональність - все, що мені потрібно. Записувати справи або ідеї дуже просто та швидко. І дійсно це можна робити в прямому сенсі “на ходу”.

Знаю, що за допомогою нього можна планувати свій день, але я для цього все ж таки використовую щоденник. Також можна налаштувати щоденні, щотижневі або інші повторювальні рутини, але тут я все ж таки не зраджую улюбленому Todoist.

Отже, якщо ви в пошуках додатку, який би допоміг впорядкувати життя, щиро рекомендую придивитись до To-Do.

У пості Plan with me!, де я детально показувала, як заповнюю свій Bullet Journal, ви могли бачити, що мою рутину складають щоденний Gratitude Log, а також трекер звичок. І теж іноді я розуміла, що хочу негайно записати важливу подію або те, за що я вдячна, але щоденника під рукою немає. Щодо трекера звичок, то проблемі відмічати ввечері виконані звички в принципі не було, але сам формат з тією таблицею та хрестиками мені чомусь не дуже подобався. Випадково у Google Play я натрапила на дуже класні додатки - Трекер звичок Loop та Writeaday - Journal & Timeline.

Трекер звичок Loop має мінімалістичний, але дуже приємний інтерфейс. Він легкий у використанні і зовсім не містить реклами. Можливості у додатка дуже шикарні:
  • Розраховується сила ваших звичок на основі кількості повторень. Якщо пропустили - звичка стає слабшою. Це чудово можна дослідити на графіку.
  • Збираються статистичні дані, які показують, як звички покращилися з часом. Також можна переглянути історію ваших звичок.
  • Окрім щоденних звичок, можна встановити звички з більш складними графіками (раз на тиждень, чотири рази на день, через день і т. ін.).
  • За бажанням можна встановити нагадування для кожної звички в певну годину часу.
Loop - класна програма, яка дійсно допомагає виробляти корисні звички.

Додаток для формування корисних звичок - Трекер звичок Loop

Writeaday - Journal & Timeline
Ще один красивезний та одночасно простий і зрозумілий додаток, який дозволяє записувати щоденні вдячності або якісь події, які ви хочете запам’ятати. Не просто ж так він потрапив до списку 10 кращих Android програм (станом на лютий 2017 року за PhoneDog)!

Мені набагато зручніше записувати в будь-який момент свої думки та відчуття, аніж сидіти ввечері та згадувати, за що ж я була вдячна сьогодні або що такого трапилось сьогодні. Часто наш день може складатись із маленьких приємностей, про які до вечора можна вже забути. Ще я почала практикувати свій Gratitude Log саме вранці, тому використання додатку мені чудово полегшило життя.

Writeaday - додаток, який дозволяє записувати щоденні події, які ви хочете запам’ятати

В кінці тижня я переглядаю свої записи, та занотовую у щоденник “sweetness of the week”, з яких потім формуються мої Monthly Memories.

До речі, якщо ви пишете протягом усього тижня ви отримуєте красиву щотижневу веселку, бо кожен день являє собою один з градієнтів веселки. Це виглядає дуже приємно і дійсно спонукає робити записи щодня:
Красиву щотижнева веселка додатку Writeaday - Journal & Timeline

Також можна створювати резервні копії на Google Drive, переглядати минулі записи з Time Machine та встановлювати щоденну мету або записувати афірмації. Додаток безкоштовний, платити треба тільки за деякі налаштування (наприклад, різноманітні шрифти, теми, нагадування, можливість блокування програми відбитком пальця). Я цілком задоволена й безкоштовним використанням, бо ніяких обмежень за кількістю записів не існує. А це головне.

Для подкастів використовую Pocket Casts вже майже півроку. Він не безкоштовний (зараз ціна на play.google.com приблизно 45 грн), але дуже-дуже зручний. Інтуїтивно зрозумілий без зайвих деталей. Все як я люблю.
Найкращий додаток для подкастів Pocket Casts

Ще відкрила для себе додаток AppSales, який відстежує розпродажі та знижки по платних додатках на Google Play. Тут можна створити список обраних додатків і програма сама нагадає вам, коли на них будуть знижки чи акції. Це дуже зручно, бо я, наприклад, хотіла б встановити ще деякі додатки, але коли вони будуть безкоштовні чи за вигідною ціною. Ну тобто такі, що не є вкрай необхідними чи мають безкоштовні аналоги, але є бажаними. Чудовий спосіб економії, чи не так?
Додаток AppSales, який відстежує розпродажі та знижки по платних додатках на Google Play

Про додаток Headspace я вже детально розповідала тут, повторюватись не буду. Але скажу, що фаворитом цієї весни стала для мене серія Anxiety, яка дійсно допомагає зменшити тривожність та постійні переживання шляхом зміни нашого ставлення до занепокоєння та розуміння, як воно виникає.
Додаток для медитації Headspace

Фух, про додатки розповіла, тепер переходимо швиденько до музики, подкасту, рецептів та книжки.

Музичний фаворит

Цієї весни я міцно підсіла на Радіо з Криївки, яке входить групи інтернет-радіостанцій MJoy Radio.
Радіо з Криївки - музика свободи

Радіо з Криївки - це стовідсотково мій формат (я ж казала, що обожнюю рок?). Тут можна почути і рок, і поп-рок, а також трохи панку та інді. Обережно! Іноді проскакує нецензурна лексика.
Слухаю це радіо майже постійно прямо в браузері.

Улюблений подкаст для вивчення англійської мови

Luke's English Podcast - це, певно, фаворит на всі пори року! Я просто обожнюю цей подкаст, обожнюю Люка, який його веде. Це дуже класний ресурс для всіх, хто любить англійську або вивчає цю мову.
Улюблений подкаст для вивчення англійської мови

У Люка красивезний британський англійський та дуже правильний підхід до викладання. Замість нудних матеріалів, подкасти містять дуже корисний та цікавий контент на різноманітні теми, які збагачують словниковий запас.

Люк Томпсон - це викладач англійської зі стажем понад 16 років, який є ще й стендап коміком, грає на барабанах та бас-гітарі ☺ Ну ви ж розумієте, що він обов’язково змушує сміятись під час навчання. Але окрім розважальної складової, тут багато й пояснювальних прикладів з граматики. Взагалі, це повсякденна розмовна англійська, що дозволяє взаємодіяти зі співрозмовниками.

Подкасти Люк почав записувати ще в 2009 році й продовжує до нині. На сьогодні у нього вже 453 подкасти, але я слухаю підряд з самого початку.  Слухаю коли прибираю чи готовлю їжу, або кудись іду чи їду:
Найкращий додаток для вивчення англійської Luke's English Podcast

Дуже-дуже рекомендую! Luke's English Podcast - це найкращий подкаст з англійської, який я досі юзала. А ще він повністю безкоштовний.

Їстівні фаворити цієї весни

Десь з початку квітня я майже щодня готувала прості бананові панкейки з двох інгредієнтів. Все, що потрібно - це банан та яйце. Ну і пательня, що не пригоряє. В інстаграмі вже показувала цю смакоту (підписуйтесь, там я @nmamonova):
Рецепт бананових панкейків з двох інгредієнтів

Оригінальний рецепт Banana Pancakes підгледіла на youtube-каналі The Domestic Geek, який теж можу порекомендувати, бо він дуже смачний і цікавий:


Але я цей рецепт дещо апгредила та стала додавати грамів 30 меленої вівсянки й трошки розпушувача. Особливо люблю смакувати ці бананові оладки з арахісовою пастою.

За допомогою маленького Cappuchino Maker я тепер можу насолоджуватись домашнім капучино! Давно поглядала на цю штуку, але робити замовлення в Розетці заради лише цієї дрібнички було не зовсім розумно. Тому, коли я побачила цей капучинатор молока чи пінозбивальник на знижках в мережі АТБ, вирішила, що це доля ☺ Разом із батарейками цей пристрій мені обійшовся усього в 60 грн. Тепер можу коли завгодно насолоджуватись смачненьким капучино з пінкою та корицею:
Капучинатор молока чи пінозбивальник

До речі, за цікавими акціями та знижками в супермаркетах України у вашому місті можна слідкувати на ресурсі GoToShop. У них, здається, й додаток на смартфони є, але я користуюсь лише електронною підпискою.

Книжковий фаворит

Це дуже корисна книга Кела Ньюпорта “Deep Work: Rules for Focused Success in a Distracted World” - (рос. В работу с головой. Паттерны успеха от IT-специалиста). Саме після рекомендації Насті Кей в матеріалі про концентрацію, я дуже захотіла прочитати цю книгу. Можу сказати, що це безумовно мій весняний книжковий фаворит:
Deep Work: Rules for Focused Success in a Distracted World” - В работу с головой. Паттерны успеха от IT-специалиста


Ось такі у мене весняні фаворити 2017. Сподіваюсь, ви знайшли тут щось корисне та цікаве для себе. І дякую, що дочитали цей лонгрід ☺